رد على: ورود تحفة بتلمع للرومانسيين فقط
ياسيدي يا سيدي على الرومانسيه:smil12:
روووووووووووووووووووووووووووووووووعه
والله خسارتك في البلد ديه يا فراشه
ههههههههههههههههههههههههههه
ياسيدي يا سيدي على الرومانسيه:smil12:
روووووووووووووووووووووووووووووووووعه
والله خسارتك في البلد ديه يا فراشه
ههههههههههههههههههههههههههه