- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
رد على: واحدة نفسها حبيبها يمسك ايدها
kteeeeeeeeeeeer:66::66: shokran
ايه هو اللى كتير
شكرا ليك
شكرا ليك
kteeeeeeeeeeeer:66::66: shokran
لالالالالالالالالالالالالالا كاندىهههههههههههههههههههه
ليه يا وليمبعد الجواز مش يمسكها
خلاص زهق يعنى
لالالالالالالالالالالالالالا كاندى
انا قلت احتمال والاكثر احتمالا انة حا يمسك
أيدها عشان ما تزوغش وتبعزق القرشنات
وبعدين يا ستى الرحمة حلوة دة السجين بياخد
فسحة او افراج بعد نص المدة حسن سير وسلوك
ولا هى لزقة امريكانى
هههههههههههههههههههههههه
ودمتى بود
كلام كبير يا وليم
خايف على القرشنات
ولا عايز افراج
ايه الحب ده كله
ههههههههههههههههه
شفتى كاندى لقطيها لوحدك
هو دة الحب الحقيقى
على رأى محمد فؤاد
هههههههههههههههههههه
مودتى
هاها
دي دعابه لذيذة
بس اساسا ان الولد يفترض انه ميستحيش و مش بيهمه حد
فحيمسك ايديها حيمسك ايديها حتي لو مش بينهم حاجه
بالعكس كاندىطيب قولى الاول لو انت متجوز
قول نخليها تجى تشوف الكلام ده
وتقول ظلموه
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ونبى حد يمسك ايدى انا
بالعكس كاندى
حا تقول اهواة وعمرى ما انساة
ههههههههههههههههههههههههه
اعتقد يا وليم لو قرت الكلام ده
هتغير رأيها
وتقول اشكى لمين
هههههههههههههههه
بالعكس كاندى
حا تقول مش حا تنازل عنك ابدا مهما يكون
هههههههههههههههههههههههه
انا اعرف يا اختى ستات عقلها فاضى
ياريت تخليها تقرا الكلام الاول
بس بشرط تقولنا النتيجه
هههههههههههههههههه
سلام الرب يسوع
الموضوع حلو اوي يا ماما كاندي بس هو فيه كده هي الي بتطلب منه ولا ايه اكيد هو بيطلب بس هي كل العمر ده مؤدبه وهي الي مش عوزه صح هههههههههههههههههههههههه واكيد بنتها طلعلها مهو حوط القدره علي فمها تطلع البنت لمامتها