هغطى عينيا هتعمل ايه لو صحيت لقيت نفسك ناسى كل حاجة
dark_angel اغفر لى يا رب عضو مبارك إنضم 24 سبتمبر 2008 المشاركات 1,258 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر 10 ديسمبر 2008 #41 هغطى عينيا هتعمل ايه لو صحيت لقيت نفسك ناسى كل حاجة
maria123 كريستوفر و ايمي عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2006 المشاركات 2,395 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة sweden 10 ديسمبر 2008 #42 بتريح حتى لو تزكرت كمان رح سواي حالي ناسية شو بتسوي اذا فقت الصبح وشفت حالك رئيس دولة
متيكو عضو نشيط عضو نشيط إنضم 7 ديسمبر 2008 المشاركات 488 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة iraq 21 ديسمبر 2008 #43 هههه رئيس دوله اول شي اعمله حخلي المسيحين بالدولة بس ههه تعمل ايه لو قمت الصبح وانت سوبر مان