هاااام لكل اعضاء قسم القصص

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
ماشى ياجامد بافكارك الحلوة دى
بيطلعوا امته دول ههههههههههههههههه
بس حلوة بجد يا توته
انتظرى غلاستى ويمكن قصصى ربنا يسهل
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
بيطلعوا فى راس السنه بس هههههههههههه
منتظراكى ياقمر فى كل الاحوال
اذ ربما نثبتلك قصه
تتكتب فى تاريخك المنتداوى ههههههههه
 
التعديل الأخير:

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
فكره جميله جدا

هتنشط القسم

تسلمى يا حاجه على الافكار المدمره دى ههههههه
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
برافو يا تويتى بس من امتى الافكار الجامده دى
كنت حاسه انك شطورة بس مستنيه فرصه هههههه

ربنا يوفق القسم
واعمليلى موضوع ترحيب بقى هههه
 

الروح النارى

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
11 نوفمبر 2009
المشاركات
1,312
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
غصن فى الكرمة
لكل اعضاء قسم القصص والعبر



اهلا بيكوا فى قسمكوا منوررررررين طبعا


كل سنه وكلنا طيبين وبخير ودايما مع المسيح



ويارب تكون سنه سعيدة علينا كلنا و يسوع هو اللى يقودنا فى كل امور حياتنا




1- هنثبت قصه كل اسبوع هتكون قصه لها هدف واضح .


2- نعمل موضوع ترحيب للاعضاء الجداد اللى بينورنا فى القسم او جداد عموما فى المنتدى .


وطبعا نتمنى انهم ميسيبوناش ونفضل على طول اسرة واحده .


3- كمان موضوع الترحيب بالعضو اللى دخل القسم معنا جديد هندمجه مع اول قصه هينزلها


4- هنختار العضو المميز للاسبوع


طبعا مميز بمشاركاته وكيفيتها يعنى مش شكر وبس لا هيكون بالرد الحلو اللى يبان منه انه فعلا قرا القصه



كمان هنزل موضوع مثبت يكون فيه عناوين كل القصص اللى هتتثبت وتكون مميزة فى الاسبوع .




منتظرة مشاركاتكم الجميله وتنافسكم في مواضيعكم

سلام الرب معاكم جميعا


شكراااً ليـtwetyــك
أفكار رااائعة
بس لى تعليق صغير
بالنسبة موضوع الترحيب يتم تثبيته ويخص أعضاء الققص فقط
علشان المنتدى فيه قسم ترحيب بالجميع
ممكن نسمية " نرحب بمشاركتك و تأملاتك "
الرب مع جميعكم
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ممكن يا الروح النارى
فكرة حلوة برضه علشان نفصل بين قسم الترحيب
وفكرة الترحيب بتاعتنا

شكرا للفته الحلوة :)
ومنتظرينك معنا باستمرار
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
الله يخليك للغلابه يا مايكل
طيب يلا منتظرين قصصك الحلوة
ومشاركاتك المميزة معنا

ميرسى لتشجيعك
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
الله ينور عليكي يا بلدياتي
طبعا متجيش غير ........ كملي انتي بقي ههههه
ربنا يعوض تعب محبتك
 

مريم12

JESUS DAUGHTER
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2009
المشاركات
7,985
مستوى التفاعل
117
النقاط
0
الإقامة
فى قلب المسيح
فكرة جميلة يا سكرة
و ربنا هيعوض تعب محبتك
و انشالله نحاول نعمل مجهود اكتر لازدهار القسم و المنتدى
ربنا يبارك مجهودك يا قمر
 

bashaeran

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 يناير 2008
المشاركات
1,430
مستوى التفاعل
52
النقاط
0
الإقامة
على جمرة نار
الى الاخ مشرف تحية باسم المسيح ارجوا ان تقبل اعتذاري لنشري مرتين قصة ( اسعاد الاخرين ) حيث كان بسبب انترنيت والكهرباء ولم اتمكن من حذف قصة ارجوا ان تمسح احدها مع بالغ اسفي واعتذاري اخوك bashaeran
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ولا يهمك يا فندم
اهلا بيك معنا
ونورت قسم القصص والعبر
ونتمنى وجودك باستمرار :)
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
أرشح قصة الاستاذ النهيسى
+ قصة صليبى تقيل +
عجبتنى اوى وليها هدف جميل جدااااااااا
ربنا يبارك خدمتكم
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
أرشح قصة الاستاذ النهيسى

+ قصة صليبى تقيل +
عجبتنى اوى وليها هدف جميل جدااااااااا

ربنا يبارك خدمتكم


اسفة اخت تويتى على الخطأ الغير مقصود
المفروض انزل ترشيحى
فى موضوع القصة المميزة
بليز ممكن تنقلى الترشيح بتاعى
ولكى جزيل الشكر
ربنا يبارك خدمتك
 

bashaeran

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 يناير 2008
المشاركات
1,430
مستوى التفاعل
52
النقاط
0
الإقامة
على جمرة نار
كل سنة وانت والمنتدى وكل المشاركين بخير؟ فكرة حلوا وجميلة وانشالله نكون عند حسن ضنكم وقيامة مجيدة
 

Mor Antonios

النقاش بالدليل
عضو مبارك
إنضم
1 يونيو 2007
المشاركات
1,587
مستوى التفاعل
18
النقاط
38
الإقامة
سوريا
فكرة حلوة
ربنا يقويكِ يا twety
 
أعلى