هااااام جدا_ أعضاء متهمين بالسرقة_

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
يارب اكون واحده من الحراميه دول

هههههههههه
ميرسي اووي يا قمر
علي الموضووع الجميل

ربنا يباركك


ايه ده يا ميرو

انتي لسة عندك ذرة شك انك من الحرامية دول

انتي من اللي يستحقوا المؤبد مش السجن العادي

ومرسي ليكي كتير يا قمر

ربنا يبارك تعب محبتك
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
موضوع جميييييييييييييييييل جدا يا يوستى تسلم ايدك فكرته لذيذة جداااااااااااااااااااا ربنا يبارك حياتك


مرسي كتير جدا جدا جدا حبيبتي واختي بنت العدرا

وقد تم الحكم عليكي بالمؤبد

شكرا تاني يا قمر

ربنا يبارك تعب محبتك
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
لالالالالا خالص اطلاقا
انتى فعلا مش ملاك انتى رئيس ملايكه
ههههههههههههه

بس بقولك ايه
غيرى الصورة دى بدل ما اجى البيت عندك
وافتن عليكى
واقول على حركاتك دى
هههههههههههههه


ماشي يا تويتي ربنا يسامحك

اتريقي براحتك

بس بجد صورة ايه ياقمر ؟
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
مرسي كتير جدا جدا جدا حبيبتي واختي بنت العدرا

وقد تم الحكم عليكي بالمؤبد

شكرا تاني يا قمر

ربنا يبارك تعب محبتك

ميرسى بجد يا يوستى يا حبيبة قلبى وياريتنى استاهل بجد انى اخد حتى سنة فالسجن بتاعكوا
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
كده برضه تفهمينى غلط يا يوستيكا
ده انتى حبيبتى
عن جد
ولا مش مصدقانى
لو مش مصدقانى هزعل منك :)

انا اقصد صورة التوقيع
مش انتى حاطه نضارة واحده عنيها مفتوحه
وهى نايمه
طب يرضيكى اسكت :)
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
]" سرقوا أوقاتنا "[/font][/color][/font][/color][/size]

فأصبحنا نُخصص لهم من وقتنا الكثير
لنتحاور معهم و نتعمق في فهمهم
ونُدرك طعم عطائهم ؛؛
وفئة آخرى

" سرقوا الوفاء "

أجبرونا على إحترامهم ومُعانقتهم بإخلاص
و تقديرهم
فحين يكتبون يتعالون فينا بما كتبوا
وحين يتناقشون يفتح لهم الفكر أوسع أبوابه
 

sameh7610

مســــــــيـحـى
عضو مبارك
إنضم
14 فبراير 2008
المشاركات
4,384
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
alex
موضوع رائع

الرب يباركك
 

alfrid

New member
إنضم
16 ديسمبر 2006
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
egypt alexandria
شكرا علي الكلام الجميل وربنا يخلي منتدياتنا كلها محبه
 

أَمَة

اخدم بفرح
نائب المشرف العام
إنضم
8 أبريل 2008
المشاركات
15,335
مستوى التفاعل
4,188
النقاط
113
الإقامة
في رحم الدنيا، اتطلع الى الخروج منه الى عالم النور
بصراحة يا يوستيكا موضوعك مبدع...
تعرفي ليه. لأن الكلام اللي فيه مزبوط مية بالمية وأنا متأكدة انه لسان حال الكثيرين من الأعضاء. ولكن مفيش حد فكر يقوله في المنتدى. وهذا هوالإبداع.
متخفيش نحنا مسجونين في المنتدى بدون قرار محكة.
شكرا لك لأنك عبرتي عن عواطف الكثيرين والرب يبارك خدمتك
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ههههههههههههههه
مقلب حلو منك يا بت انتى
انا افتكرتك هتلبخى بعد اول حتة كنت هعضك :11azy:
بس عندك حق بجد انا مدمنة منتدى الكنيسة
 
التعديل الأخير:

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
]" سرقوا أوقاتنا "[/font][/color][/font][/color][/size]

فأصبحنا نُخصص لهم من وقتنا الكثير
لنتحاور معهم و نتعمق في فهمهم
ونُدرك طعم عطائهم ؛؛
وفئة آخرى

" سرقوا الوفاء "

أجبرونا على إحترامهم ومُعانقتهم بإخلاص
و تقديرهم
فحين يكتبون يتعالون فينا بما كتبوا
وحين يتناقشون يفتح لهم الفكر أوسع أبوابه



مرسي كتير أخي العزيز فونتالولو

نورت بجد

ربنا يبارك تعب محبتك
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
بصراحة يا يوستيكا موضوعك مبدع...
تعرفي ليه. لأن الكلام اللي فيه مزبوط مية بالمية وأنا متأكدة انه لسان حال الكثيرين من الأعضاء. ولكن مفيش حد فكر يقوله في المنتدى. وهذا هوالإبداع.
متخفيش نحنا مسجونين في المنتدى بدون قرار محكة.
شكرا لك لأنك عبرتي عن عواطف الكثيرين والرب يبارك خدمتك



مرسي ليكي كتير اختي الغالية أمة

وبجد ردك ده اكثر ابداع ومنطقية

وياريت تبقى كل السجون زي سجننا هنا في المنتدى

كانت الناس تسابقت على ارتكاب الجرائم

نورررررتي بجد ياقمر

ربنا يبارك تعب محبتك
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex

مشكوره كتييير على شد الانتباه
تسلم ايدك
christian2jc1ax4.gif
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
ههههههههههههههه
مقلب حلو منك يا بت انتى
انا افتكرتك هتلبخى بعد اول حتة كنت هعضك :11azy:
بس عندك حق بجد انا مدمنة منتدى الكنيسة


بس يا مسجونة انتي

طب ايه رأيك كله خد سجن عادي

بس انتي ها تخدي مؤبد مع الاشغال الشقة

يمكن تيطلي ادمان وترجعي لعقلك وساعتها عضيني براحتك
 
أعلى