نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

riri_rone

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
182
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
*****************
مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل: الى شايف نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ .فساله المدرس :و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي؟؟ .فرد عليه التلميذ :اصلي محبيتش اشوفك واقف لوحدك يا أستاذ
***********
مرة طفل بلدياتنا راح للبقال فقال له: عمو عندك الشوكلاتة ام ربع جنية ؟ قال له البقال: نعم عندى.. فقال الطفل : بكام؟؟
*********
التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد
*******
مره واحد نزل البحر لقى فيه سحب كسب عربيه
*********************
بيقولك واحد ملقاش لبن جاف لابنه جابله لبن رصاص وقعد يبريه
****************
واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالتله هو انت اشتريت عربيه قاللها لأ اشتريت زماره
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

ريريى فى الاول شكر طبعا على المجهود اللى انتى عملتيه ربنا يعوض تعب محبتك
ثانيا انا عندى مشكلة فى المتصفح بتاعى ومش شايف الصفحة كاملة ومش عارف باقى النكت كلها غالبا
بس بطعا ربنا يبارككى على المجهود وتسلم ايديكى
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

هههههههههههههههههه

نكت حلوة اوي

في انتظار المزيد وشكرا لكي
 

basboosa

امة الرب
عضو مبارك
إنضم
22 مايو 2007
المشاركات
842
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

ههههههههههه
مرسيى يا ريريى بجد كلهم حلوين اوى
 

riri_rone

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
182
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت


اهو انا كتبتهوملك تانى علشان تقراهم تانى يالفد
*****************
مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل: الى شايف نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ .فساله المدرس :و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي؟؟ .فرد عليه التلميذ :اصلي محبيتش اشوفك واقف لوحدك يا أستاذ
***********
مرة طفل بلدياتنا راح للبقال فقال له: عمو عندك الشوكلاتة ام ربع جنية ؟ قال له البقال: نعم عندى.. فقال الطفل : بكام؟؟
*********
التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد
*******
مره واحد نزل البحر لقى فيه سحب كسب عربيه
*********************
بيقولك واحد ملقاش لبن جاف لابنه جابله لبن رصاص وقعد يبريه
****************
واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالتله هو انت اشتريت عربيه قاللها لأ اشتريت زماره​
 

riri_rone

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
182
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

اهو انا كتبتهوملك تانى علشان تقراهم تانى يالفد
*****************
مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل: الى شايف نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ .فساله المدرس :و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي؟؟ .فرد عليه التلميذ :اصلي محبيتش اشوفك واقف لوحدك يا أستاذ
***********
مرة طفل بلدياتنا راح للبقال فقال له: عمو عندك الشوكلاتة ام ربع جنية ؟ قال له البقال: نعم عندى.. فقال الطفل : بكام؟؟
*********
التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد
*******
مره واحد نزل البحر لقى فيه سحب كسب عربيه
*********************
بيقولك واحد ملقاش لبن جاف لابنه جابله لبن رصاص وقعد يبريه
****************
واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالتله هو انت اشتريت عربيه قاللها لأ اشتريت زماره
 

riri_rone

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
182
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

انا كدا عملت كل اللى انا ادرت عليه معلش بقا

 

يهوذا الالفيه

منتظر الوعد
عضو مبارك
إنضم
2 ديسمبر 2006
المشاركات
1,228
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

نكت تحفه بالذات الاخيره دى .
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

هههههههههههههههههه
شكر يا ريرى ربنا يعوض تعب محبتكى
وانا قريتهم وكلهم حلوين وربنا يبارككى بجد
وتسلم ايدكى وفى انتظار المزيد يا باشا
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: نكت حلوة موووووووووووووووووووووووووووت

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالتله هو انت اشتريت عربيه قاللها لأ اشتريت زماره

جميله جدا:ura1::ura1::ura1:
شكرا عى مجهودك
تحياتى
 
أعلى