نصيحة للجميع

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
لما تشوف حد بيضحك
لكن حاسس انه من جواه موجوع

اوعى تسأل مالك
ده بيبقى فاضله تكه واحده
وهيصرخ بأعلى الصوت

بيحاول يمشى حاله بأبتسامه لطيفه
الناس بتشوفها
منهم اللى يقول ضحكه صفرا
ومنهم اللى يقول ده بيمثل
ومنهم اللى بيفهم انه موجوع
الشخص اللى بيضحك ده وخلاص من جواه فى براكين
مبيبقاش مستحمل كلمه من حد
مبيركزش فى كلام حد

كل همه ميحسسش حد بألمه

عاوز لما يزعل يزعل لوحده

عاوز يضحك يمشى حاله

لما تشوف حد كده

مضايقهوش بكلمه مالك
لان كلمه مالك ديه .... ممكن تخليه يطلع كل البراكين اللى جواه

لما تشوفه بيضحك بس مش من قلبه
حاول انت تضحكه بجد من قلبه
بذكرى حلو
موقف قديم
حاجه بجد تفرحه
تخلى يطلع الضحكه من قلبه

بس بلاش كلمه مالك عشان مبيحبهاش غير من شخص واحد قريب منه يقدر يستحمل انفجاره
 

AL MALEKA HELANA

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 يوليو 2011
المشاركات
3,818
مستوى التفاعل
1,444
النقاط
113
الإقامة
ســفـر الحــيـاة

لما تشوف حد كده

مضايقهوش بكلمه مالك
لان كلمه مالك ديه .... ممكن تخليه يطلع كل البراكين اللى جواه

لما تشوفه بيضحك بس مش من قلبه
حاول انت تضحكه بجد من قلبه
بذكرى حلو
موقف قديم
حاجه بجد تفرحه
تخلى يطلع الضحكه من قلبه



مش معاكى يا روزى فى الحكاية دى

بالعكس .. لو فيه محبة حقيقية لازم أقول للشخص اللى زعلان ( مالك )

وأكون متوقعة إنه يطلع كل البراكين اللى جواة ... وده هتكون مصلحة له ،، لإنه هيستريح منها لما يخرجها ويقولها لحد

أنا كدة بعيش معاة تعبة

بعد كدة أحاول أخفف الآمة وحزنة ........... بالضحك
 
التعديل الأخير:

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo



مش معاكى يا روزى فى الحكاية دى

بالعكس .. لو فيه محبة حقيقية لازم أقول للشخص اللى زعلان ( مالك )

وأكون متوقعة إنه يطلع كل البراكين اللى جواة ... وده هتكون مصلحة له ،، لإنه هيستريح منها لما يخرجها ويقولها لحد

أنا كدة بعيش معاة تعبة

بعد كدة أحاول أخفف الآمة وحزنة ........... بالضحك


انا معاكي في كلامك لكن انا في نهاية الموضوع كنت كاتبه

بس بلاش كلمه مالك عشان مبيحبهاش غير من شخص واحد قريب منه يقدر يستحمل انفجاره

يعني لو مجرد صاحب عادي مش هيستحمل رد الفعل ايا كان لكن المحبة الحقيقية اللي انتي ذكرتيها اكيد هتكون من شخص قريب لقلبه وده برضه كتباه في الموضوع وهو ده اللي بيتقبل اي رد فعل بمحبه لانه عارف الشخصية اللي بيتعامل معاها كويس وبردو هيفرح لانه خرج كل تعبه فيه وكان سبب في انه خفف تعبه بالفضفضة معاه حتي لو كانت بطريقة مزعجة وعصبية
 

AL MALEKA HELANA

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 يوليو 2011
المشاركات
3,818
مستوى التفاعل
1,444
النقاط
113
الإقامة
ســفـر الحــيـاة



انا معاكي في كلامك لكن انا في نهاية الموضوع كنت كاتبه

بس بلاش كلمه مالك عشان مبيحبهاش غير من شخص واحد قريب منه يقدر يستحمل انفجاره

يعني لو مجرد صاحب عادي مش هيستحمل رد الفعل ايا كان لكن المحبة الحقيقية اللي انتي ذكرتيها اكيد هتكون من شخص قريب لقلبه وده برضه كتباه في الموضوع وهو ده اللي بيتقبل اي رد فعل بمحبه لانه عارف الشخصية اللي بيتعامل معاها كويس وبردو هيفرح لانه خرج كل تعبه فيه وكان سبب في انه خفف تعبه بالفضفضة معاه حتي لو كانت بطريقة مزعجة وعصبية


صح يا حبيبتى
و أنا حد قريب منك وهقدر أستحمل إنفجارك

مالك :smile02
 
أعلى