ميلادي الاول علي منتدايا الغالي

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة وانتي طيبة يا ميرررو وعقبال ما تقضي معانا 100 سنة


ونحتفل با اولادك كمان معانا

وانا اسف علي التاخير بس عارفة ظروفي

ودي حاجة بسيطة كدا


68721.jpg

وانت طيب يا كوبتك
ربنا يعينك وظروفك تتحسن
وميرسي اووي علي الورد الجميل دا
انا فعلا بحب الورد
ربنا معاك

 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
323406540.gif


كل سنة وانتى طيبة حبيبتى ميروو


دايما منورة المنتدى بوجودك

ملاكي الغالي
وحضرتك طيبه وبصحه وسلامه
النور نوركم انتم يا اغلي اسره عندي


 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
qqm91090.gif
[/url][/img]​


xyx91090.gif
[/url][/img]​

كل سنة وانتى طيبة
ميرو انجل
وعقبال الف سنة فى رحاب منتدانا الحبيب

peq94016.jpg
[/url][/img]​

tiu94016.gif
[/url][/img]​


v2594016.jpg
[/url][/img]​


ودمتى بود

وانت طيب يا وليم
ميرررررررررسي اووي علي معايدك الجميله
وحمدلله علي سلامتك
عودا حميدا
وميرسي علي التورته والايس كريم
بس كده انت هتخليني اتخن ههههههههههه
نورت الموضوع
ربنا معاك

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
سوري اول مرة انتبه للموضوع اخت ميرو
صحيح انة متأخر
انما اقولك عقبال ال200
في النتدى وخارجه
سلام المسيح
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
سوري اول مرة انتبه للموضوع اخت ميرو

صحيح انة متأخر
انما اقولك عقبال ال200
في النتدى وخارجه

سلام المسيح
لا يا فندم ولا يهمك
ولا متاخره ولا حاجه
200 سنه
طب قول حتي ربعهم
ميرسي يا كليموا علي معايدتك الرقيقه
نورتي الموضوع
سلام المسيح معك ايضا

 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
كل سنه وانتى طيبه يا قمرتى
معلش بقى متاخرة خالص
بس الحمدلله لحقتك برضه
ههههههههه

ربنا يكتر سنينك وسنينا كلنا فى الاسرة الجميله دى
ونبقى دايما مع بعض وبنحب بعض:)
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
حبيبتى ميرو انا اسفه اوى بجد

دايما بدخل متأخره سامحينى

كل سنه وانتى منوره المنتدى الجميل

كل سنه وانت طيبه يا قمر



ويارب كل سنه تكون احسن من اللى قبلها


هديه بسيطه يارب تعجبك



وكمان ورد علشان انا بموت فى الورد


 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتى طيبه يا قمرتى
معلش بقى متاخرة خالص
بس الحمدلله لحقتك برضه
ههههههههه

ربنا يكتر سنينك وسنينا كلنا فى الاسرة الجميله دى
ونبقى دايما مع بعض وبنحب بعض:)
وانت طيب يا حبي
حمدلله علي لسلامه
لحقتينا علي اخر لحظه
هههههههههههههههه
الله علي دعوتك اللي سكر زيك يا فتوت
امين يارب

ميرسي يا حبيبتي علي معايدتك الرقيقه
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
حبيبتى ميرو انا اسفه اوى بجد
كااااااااااااااندي حبيبتي
اهلا يا غاليه
اسفه علي ايه بس


دايما بدخل متأخره سامحينى
لا صدقيني ولا متاخر ولا حاجه
انتي تتدخلي في الوقت اللي يعجبك
انشاءلله بعد مليون سنه

كل سنه وانتى منوره المنتدى الجميل

كل سنه وانت طيبه يا قمر

وانتي طيبه يا كاندي وصحه وسلامه


ويارب كل سنه تكون احسن من اللى قبلها
ميرسي علي دعوتك الجميله يا غاليه


هديه بسيطه يارب تعجبك


كل دا وهديه بسيطه
امال لو غاليه :t9:
وكمان ورد علشان انا بموت فى الورد
وانا كمان بموت في الورد
مش معقول يا كاندي انتي تكوني بتحبيه وانا محبوش

ميرسي اووي علي معايدتك الجميله
ربنا يخليكي ليا ويبارك حياتك
 
أعلى