رد على: موضوع يهم احلى بنات فى احلى منتدى ادخلوا بسرعة
هو بصراحه
لو هنتكلم بجد
اللى بيحصل بالظببببببببط يعنى
ان صدقنى يعنى
الرجاله هما اللى بيعملوا وياكلوا الاكل ده كله
والدليل انهم تخاااان جداااااااااااااااااا
وتعالوا شوووووووووفوا الاوزاااااااان :t33:
يسمع من بقك ربنا يا تويتى
ده يبقى يوم المنى
هو تفتكرى فى راجل فى الدنيا يقدر ياكل الأكل ده كله لوحده
ما كانش بقى ده حالنا
كان زمانا عملنا البنات عصير
نحلى بيه بعد الأكل
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ميرسى على مرورك يا جميل
و
كل سنة و انتى طيبة
ده يبقى يوم المنى
هو تفتكرى فى راجل فى الدنيا يقدر ياكل الأكل ده كله لوحده
ما كانش بقى ده حالنا
كان زمانا عملنا البنات عصير
نحلى بيه بعد الأكل
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
ميرسى على مرورك يا جميل
و
كل سنة و انتى طيبة