- إنضم
- 2 فبراير 2007
- المشاركات
- 2,424
- مستوى التفاعل
- 18
- النقاط
- 0
ميرسى مينا ربنا معاك ويبارك تعب محبتك صلى لاجلى :yaka:
بفتكر الفيديو فى حاجة عدلة ده مفيش فيديو أصلا
ضيعتوا وقتى
مش عارف اللى باعت الفيديو فخور على إيه
هههههبيقولولك فالبرنامج والراجل النصرانى نفسه قال دى إشاعة
انتو فرحانين على إيه .... بجد شئ غريب
فرحانين بالإشاعة بدل ما تمسحوا الموضوع