موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

اثناسيوس الرسول

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2007
المشاركات
2,424
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
ميرسى مينا ربنا معاك ويبارك تعب محبتك صلى لاجلى :yaka:
 

Muhammad

New member
عضو
إنضم
12 مارس 2007
المشاركات
147
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بفتكر الفيديو فى حاجة عدلة ده مفيش فيديو أصلا
ضيعتوا وقتى

مش عارف اللى باعت الفيديو فخور على إيه
ههههه
 

geems2010

New member
إنضم
3 ديسمبر 2006
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ارجو اطلاعى بالمزيد من الاخبار وشكرا
 

Muhammad

New member
عضو
إنضم
12 مارس 2007
المشاركات
147
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بيقولولك فالبرنامج والراجل النصرانى نفسه قال دى إشاعة
انتو فرحانين على إيه .... بجد شئ غريب
فرحانين بالإشاعة بدل ما تمسحوا الموضوع
 

samebay

New member
إنضم
21 مارس 2007
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الموضوع يا جماعة غير صحيح
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

ميرسى
ربنا يعوضك
 

nadergold

New member
إنضم
21 مارس 2007
المشاركات
29
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

شكراااااااااااااااا:yaka:
 

shakerwanes

New member
إنضم
23 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

الرب يباركك وانا ذهبت الى الدير بعد هذه الاشاعة وقبر البابا كيرلس لم يفتح
 

pgood2010

Member
عضو
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
106
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
الإقامة
مصر
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

هااااااااي انا حملت البرنامج بس لسة ماسمعتوش
باااااااااااااااي
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

بفتكر الفيديو فى حاجة عدلة ده مفيش فيديو أصلا
ضيعتوا وقتى

مش عارف اللى باعت الفيديو فخور على إيه
هههههبيقولولك فالبرنامج والراجل النصرانى نفسه قال دى إشاعة
انتو فرحانين على إيه .... بجد شئ غريب
فرحانين بالإشاعة بدل ما تمسحوا الموضوع

احنا اسفين طبعا اننا اهدرنا وقت سعتك

ايه يا جماعة انتو مدخلينو بالعافية ولا ايه
لو حد زئك وجرى قلى
 

kmmmoo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 أغسطس 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: موضوع فتح قبر البابا كيرلس علي قناة المحور

شكراً جزيلاً ... ربنا يعوضك تعب محبتك
 

memco

New member
إنضم
30 مايو 2010
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
  • تحليل اكثر من رررررررررررررررررررررررائع صلوا ان البابا كيرلس يذكرنا امام عرش النعمة ووووووووووووووووووووووووووووووووووو يهديهم.... :heat:
 

memco

New member
إنضم
30 مايو 2010
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
يا muhamed ايه اللى حشرك بينا يللا اهمد ونام :smil8::smi411:
 
أعلى