انا ادافعلك يا رامي, بس اوعى تخلي ميرنا تعصب, لاني وقتها اكون معرفكش خالص
مفيش حد فهمنى فى الدنيا دى كلها قدك يا زعيم :dntknw:
انا ادافعلك يا رامي, بس اوعى تخلي ميرنا تعصب, لاني وقتها اكون معرفكش خالص
طلعتو عليا سمعه يا ظالمه
ماهي شروط اختيار الموضوع لديكم وهل المشاركة في المنتديات الغير
مسيحية ستدخل مواضيعها في الاختيار
ياعم روك اناقولت اخف انا الشهر دة علشان ادي فرصة بقة للعضاء التانيين يخدوها مني
اي الواحد اخد انة كل مايخش الموقع يالاقي اسمة منورة كدة
بس هانقول اية دونييييييييييييا
ههههه لا يا عم اذا كان على كدة, ليك عهد مني ان عمرك ما حتكون عضو الشهر بعد الشهر داه... حتى أسأل كوبتك...
ههههههههههههههههههههههههههههه
اةةةةةةة بقة كدة
ماشي ياروك
ماعني كنت محضرلك مفجاة بس خلاص بقة