من يكون ..... ؟

ميريت

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
27 مايو 2006
المشاركات
1,821
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ماشي
بس فيه رجاله بتحب الست الي لها شخصيه وبعد ما يطوعوها زي ماهما عاوزين
يقولولها انتي اتغيرتي اوي مبقتيش زي زمان
بالرغم من انهم تعبوا اوي لغايه ما غيروهم
وخلوهم زي ماهما عاويزين( بتسمع الكلام وبتقول حاضر )
لكن بعد كدا بيتعبوا معاهم لانهم بقوا اشخاص تابعين
ميقدروش ياخدوا قرار من نفسهم
ولما يكتشفوا كدا يقولوا احنا اخترنا غلط من الاول
ويسيب البنت لا حول لها ولا قوه
 

free_adam

Honest Man
عضو مبارك
إنضم
24 مارس 2006
المشاركات
290
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Egypt
الحقيقة أنا مش مقتنع بفكرة ان راجل يرتبط بواحدة و في دماغة انه يغيرها او يشكلها للشخص اللي هوة عايزه...لكذا سبب ... أولا : انه بالشكل دة بيلغي شخصيتها و سوري يعني عايزها تبقي حمارة ماشيه وراه
ثانيا : ان المفروض ان الواحد لما يجي يرتبط بواحدة انه يقبلها كما هي بمميزاتها و عيوبها و انه لازم يكون علي علم ان الأختلاف في الأسلوب و الطباع شئ عادي جدا
لكن المهم انهم يكونوا متفقين في الجوهر( يعني ليهم سكة واحدة عايزين يمشوا فيها )
 
أعلى