- إنضم
- 27 مايو 2006
- المشاركات
- 1,821
- مستوى التفاعل
- 9
- النقاط
- 0
ماشي
بس فيه رجاله بتحب الست الي لها شخصيه وبعد ما يطوعوها زي ماهما عاوزين
يقولولها انتي اتغيرتي اوي مبقتيش زي زمان
بالرغم من انهم تعبوا اوي لغايه ما غيروهم
وخلوهم زي ماهما عاويزين( بتسمع الكلام وبتقول حاضر )
لكن بعد كدا بيتعبوا معاهم لانهم بقوا اشخاص تابعين
ميقدروش ياخدوا قرار من نفسهم
ولما يكتشفوا كدا يقولوا احنا اخترنا غلط من الاول
ويسيب البنت لا حول لها ولا قوه
بس فيه رجاله بتحب الست الي لها شخصيه وبعد ما يطوعوها زي ماهما عاوزين
يقولولها انتي اتغيرتي اوي مبقتيش زي زمان
بالرغم من انهم تعبوا اوي لغايه ما غيروهم
وخلوهم زي ماهما عاويزين( بتسمع الكلام وبتقول حاضر )
لكن بعد كدا بيتعبوا معاهم لانهم بقوا اشخاص تابعين
ميقدروش ياخدوا قرار من نفسهم
ولما يكتشفوا كدا يقولوا احنا اخترنا غلط من الاول
ويسيب البنت لا حول لها ولا قوه