- إنضم
- 22 أغسطس 2007
- المشاركات
- 1,112
- مستوى التفاعل
- 3
- النقاط
- 0
رد على: من اجمد اللي هتشفوها مني واسمها(المروحه)
ياجماعه متلعبوا اللعبه صح بقي
انتوا المفروض تحطوا علي سرعه معينه
ومينفعش المروحه تبقي شغاله من غير حد
ومينفعش نطلع اكتر من 1 عليها
انزل كيكي واعلقها تاني علي سرعه 111111111111111111111111111
***********************************************8
ارجو انكم تشرفوني في المنتدي بتاعي
WWW.XFOX.THE-UP.COM
ياجماعه متلعبوا اللعبه صح بقي
انتوا المفروض تحطوا علي سرعه معينه
ومينفعش المروحه تبقي شغاله من غير حد
ومينفعش نطلع اكتر من 1 عليها
انزل كيكي واعلقها تاني علي سرعه 111111111111111111111111111
***********************************************8
ارجو انكم تشرفوني في المنتدي بتاعي
WWW.XFOX.THE-UP.COM