+++مكتبة شرائط منتدى الكنيسة العربيه +++

PoNA ELLY

Web Developer
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2008
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN her HEART
ميرسي ليك علي المجهود الجبار
 

trank

New member
عضو
إنضم
6 سبتمبر 2008
المشاركات
112
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
ميرسى جدا


وربنا يبارك حياتك
 

PLEASE BE CLEAR

الخاطــــــــئ
عضو مبارك
إنضم
29 نوفمبر 2007
المشاركات
2,688
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
+++تحت قدم السيد المسيح+++
شكرا ليكم كل اخواتى اذكرونى فى صلوتكم
الشكر للسيد المسيح الذى اعطنا الفداء مجانا
يا رب احتاجك بشده
 

fouad78

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 نوفمبر 2008
المشاركات
3,102
مستوى التفاعل
274
النقاط
83
الإقامة
على كف يده
بجد عمل جبار أخي please be clear
الرب يباركك ويعوض تعب محبتك​
 

farafiro

New member
إنضم
18 مارس 2007
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
thanks you very much for this great effort

but the password for the below is wrong
اسبوع الالام ج1-ابراهيم عياد
اسبوع الالام ج2-ابراهيم عياد 
 

ماريتا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
24 يناير 2009
المشاركات
2,052
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
تحت اقدام المسيح
please be clear ميرسى ليك جداااااااااااا
على تعبك وجهدك ربنا يعوضك
ويبارك حياتك
جارى التحميل
 

farafiro

New member
إنضم
18 مارس 2007
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
thank you again, but this is what I get :

! H:\Religion\-Songs\_-_.rar: CRC failed in the encrypted file ƒª¬½óf½ ƒdn½ón-ƒá¬ƒ8nO pnƒº\ƒª¬½óf½ ƒdn½ón-ƒá¬ƒ8nO pnƒº\01 - Alhan Al Keyama.mp3 (wrong password ?)
! H:\Religion\-Songs\_-_.rar: Unexpected end of archive

only the below file worked:

مختارات من الحان الكنيسة الفبطية-المعلم ابراهيم و الخورس
 
إنضم
30 مارس 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
جبت كل ده ونسيت فرقه دافيد نفسى فى شريط ترانيم اسبوع الالام بتعهم
 

yolyana

New member
إنضم
31 مارس 2009
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:):):) مجهود رائع اشكرك عليه وربنا يعوض تعب محبتك
 

yolyana

New member
إنضم
31 مارس 2009
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اتمنى محاولة الحصول على شرائط فريق ابو فام الجندى وربنا يعوضكم :):):)
 

magdi selem

New member
إنضم
28 مارس 2009
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الرب يبارك في حياتك . . . عمل أكثر من رائع
 

ehab_a53

New member
إنضم
19 مارس 2009
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جدا جداعلى مجموعه الشرايط الجميله
 

PLEASE BE CLEAR

الخاطــــــــئ
عضو مبارك
إنضم
29 نوفمبر 2007
المشاركات
2,688
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
+++تحت قدم السيد المسيح+++
+++عماد وليم جندى +++
انا عندى ثلاث شريط ليهم وباذن الهنا القدوس حيكونه موجدين فى خلاال بكره او بعده ربنا معك واذكرنى فى صلوتك
++++++++++++++++
وشكرا لكل من كتب تعليق ولكن رجاء محبة فى السيد المسيح محتاج صلوتكم ارجوكم
 

ehab_b51

New member
إنضم
18 نوفمبر 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جدا جدا على مجموعه الشلاايط ةالجميله دى
 
أعلى