مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

الجدي: الموت في الجهاد خير من الحياة في السقوط .

انا فعلا كنت محتاج المقولة دي

شكرا يا مينا
 

girl_in_jesus

سامحنى يا مخلصى
مشرف سابق
إنضم
10 يناير 2006
المشاركات
3,433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
فى بيت ابويا المخلص
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

انت برج الجدى زيى يا مينا
انا برضو كنت محتاجها فعلا
كذب المنجومون وان صدقوا​
 

جورج كمال

New member
عضو
إنضم
30 يناير 2007
المشاركات
172
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

انا من برج الحمل
شكرا علي الكلام الحلو دة
 

monlove

شاعر موهوب
عضو مبارك
إنضم
22 يناير 2007
المشاركات
1,423
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

شكرا ليكم كلكم
ويارب يارب دايما سعداء
 

رميو2007

New member
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

ايه الحلاوة ده اشجينا كمان وكمان
 

monlove

شاعر موهوب
عضو مبارك
إنضم
22 يناير 2007
المشاركات
1,423
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: مقولة في برجك ( للي بيحب يعرف حظة من الابراج )

الله يخليك يا رافع معنوياتي
 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,260
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
الميزان:الله وضع نفسة لاجلك افلا تتضع انت لاجل نفسك .
ميرسى على الموضوع الجميل
 

Mary Gergees

عضوه مباركه
عضو مبارك
إنضم
24 مايو 2009
المشاركات
4,849
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
ميررررررسى كتير على الموضوع الحلوه
انا برج الجدى
وعاجيتنى اوى المقوله
ربنا يباركك​
 

روماني زكريا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 مارس 2009
المشاركات
9,932
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
انا معرفش برجي ايه عاوز اعرف ممكن
وتاريخ الميلاد 1 /1
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى