- إنضم
- 3 أبريل 2006
- المشاركات
- 48
- مستوى التفاعل
- 1
- النقاط
- 0
سلام المسيح ملك السلام مع الجميع .....
اهلا الادهم فينك يا راجل دا انا كونت مستنى ردك بقارخ الصبر المهم انك بارضو بتحول على المسحيات مش عارف لية دى اية قرانية نقشنى فيها ملكش دعوة بكلامى المكتوب ناقشنى من خلال القران ولا الموضوع دة صعب عليك
اهلا الادهم فينك يا راجل دا انا كونت مستنى ردك بقارخ الصبر المهم انك بارضو بتحول على المسحيات مش عارف لية دى اية قرانية نقشنى فيها ملكش دعوة بكلامى المكتوب ناقشنى من خلال القران ولا الموضوع دة صعب عليك