فعلا ياجيرل
يعنى قصدك تكون لحاجة واحدة
علشان نقدر نفرق يعنى
يعنى قصدك تكون لحاجة واحدة
علشان نقدر نفرق يعنى
في كم حاجة يا احبة
رامي, هل مستعد تمسك المسابقة و تحدد مين الفائز؟
ايضا المسابقة خاصة بالتصميم, يعني لازم تتعمل في قسم التصميم
و لا ليكم رأي ثاني؟
كمان لازم تكونهدية للفائز و انا حتكفل بيها
لا ممكن نرشح واحد مش هايشترك فيها
لاني هاشترك فيها فطبعا هاكسب نفسي :t33:
فانت ممكن تشوف مين وانا مثلا برشح
ميرنا وجيرل وديانا هما التلاتة يحددو مين اللي يفوز
ممكن 10 ايام من النهاردة