مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين...............................؟

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
ربع جنيه

واحد كان معاه ربع جنيه
ففكر يعمل بيه إيه
يشرب عصير قصب و لا يركب الأتوبيس فقال
أنا لو ركبت الأتوبيس هيبقي في حل من إثنين
يإما هقف أو هقعد
لو وقفت مش هيبقي في أي مشكلة
لكن لو قعدت هيبقي في حل من إثنين
يإما هيقعد جنبي راجل أو تقعد جمبي ست
أنا لوقعدت بجانب راجل مفيش مشكلة
لكن لو قعدت بجانب ست هيبقي فيحل من إثنين
لإما هنعجب ببعض يإما مش هنعجب ببعض
لو مأعجبناش ببعض مفيش مشكلة
لكن لو أعجبنا ببعض هيبقي في حل من إثنين
يإما هنتجوز يأما مش هنتجوز
لو مإتجوزناش مفيش مشكلة
لكن لو إتجوزنا هيبقي في حل من إثنين
يإما هنخلف يأما مش هنخلف
لو مخلفناش مفيش مشكلة
لكن لو خلفنا هيبقي في حل من إثنين
يإما هنخلف ولد أو بنت
لو خلفنا بنت مفيش مشكلة
لكن لو خلفنا ولد هيبقي في حل من إثنين
يإما هيستقيم أو هينحرف
لو إستقام مفيش مشكلة
لكن لو إنحرف هيبقي في حل من إثنين
يإما يدمن أو مش هيدمن
لو مأدمنش مفيش مشكلة
لكن لو أدمن هيبقي في حل من إثنين
يإما هيبقي معاه فلوس أو
معهوش
لو كان معاه فلوس مفيش مشكلة
لكن لو كان عايز فلوس هيبقي في حل من إثنين
يإما هيسرقني أو هيقتلني
لو سرقني مفيش مشكلة لكن لو قتلني .
.. يقتلني ؟؟!!!!!!!!!
لا ياعم أنا أشرب عصير قصب أحسن
منقوووووووول
 

ابن الفادي

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2006
المشاركات
1,087
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
يا سلام يا ميرا
دا انا لو معاي الربع جنيه ده
كنت سويت الهوايل
خلي بالك الربع جنيه ده
مهر عروسة شرعي
ولا اقولك اشرب عصير احسن

:yahoo::ranting: :yahoo::a82: :yahoo::dance:
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
ههههههههههههههههههههه
طب خد منى 50 قرش وسوى بيها الهوايل يلا هههه
شكرا ياباشا على مرورك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
انا بقول ولا اتوبيس ولا عصير يشيل الربع جنيه للزمن ينفعههههههههههههههههههههه
موضوع ظريف وخيف شكرااااااااااااااااااااااااااااااااا:yahoo: اا
 

hany5000

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
247
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انت لسه في الربع جنيه متغير يا عم
كفايه كده ربع جنيه خش علي الجنيه
ههههههههه:ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
ههههههههههههههههههههههه
حلو اوى يا ميرا على الموضوع
شكرا على تعبك يا قمر
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
ماشى ي ميرا حلو خالص
بس دة ربع جنية امال لو معة جنية كان عمل اية
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
شكراااااااا ياw_candyshop_s وهانى وكيرو على ردودكم ..ولو كان معاه جنيه ياكيرو كان سوا الهوايل بيه
ده جنييييييييييييييه فاهم يعنى ايه جنيه
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
فاهم بس ممكن بالجنية دية يريح بالة ويشترى 2 شيبسى وبلاش بهدلة
شكرا يا ميرا
 

hany5000

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
247
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ولو كان عاوز ببسي مش عاوز شيبسي
احنا مستعدين نكمله علي الجنيه علشان يجيب ببسي
بس ميخنقناش ويركب الاتوبيس
ههههههههههههههه
:t32: :t32: :t32:
 

hany5000

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
247
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
3rb100_0Vwqr1wpMd.jpg
 

تونى 2010

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
5 أغسطس 2007
المشاركات
775
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
hurgada
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

احسن حاجه تشرب عصير ياباشا وربنا كتبلك عمر جديد
 

كاكا

New member
إنضم
16 ديسمبر 2007
المشاركات
29
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

شكرااااااااااااا جميل جدااا
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

يا نهار اسود
امل لو معاه نص جنيه كان حيعمل فينا ايه
طب يا رب يلائى بتاع العصير قافل

وير كب الاتوبيس
ولو ابنه مقتلهوش انا حموته
 

سندباد+اسيوط

الخاطى
عضو مبارك
إنضم
12 أكتوبر 2007
المشاركات
484
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

هههههههههههههه جميلة خالص خالص ورائعة كمان
 

Boxaya

New member
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2007
المشاركات
64
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى الخيال
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

ههههههههههههههههه

نيس توبيك


موضوع يحير فعلا
 

maria123

كريستوفر و ايمي
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2006
المشاركات
2,395
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
sweden
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:t33:
 

نرمين نعيم

New member
إنضم
3 يناير 2008
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
شبرا-مصر
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

هو بصراحة فيه حل من اتنين ...... يااما هارد او اطنش........ يالا انت غلبان برضه ونقول لك كلمة كويسة هههههههههه
 

gift

New member
عضو
إنضم
26 يوليو 2007
المشاركات
1,133
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: مرة كان واحد معاة ربع جنيه.......وبعدين............................ ...؟

:t33:
 
أعلى