رد: مجرمون و لكن خاارج السجون!!!
كلام رائئئئئئئئئئئئئع يا مريم ربنايباركك يا حبيبتي
ميرسي يامونمون لمرورك ومشاركتك الجميلة
كلام رائئئئئئئئئئئئئع يا مريم ربنايباركك يا حبيبتي
ميرسى ليكى يا مريم
موضوع مميز جداً
يسوع يبارك حياتك
موضوع راااااائع يا مريم
ميررررسى على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
موضوع جميل يا مريم
الرب يباركك
يوهمك بصداقته كل الوقت
يزعجك بمشاكله كل الوقت
يدوخك بطلباته دوماً
وحين تحتاجه مرة
يتنكر لك كما لو لم يعرفك يوماً
موضوع رائع جداااا يا مريم
شكرااااا جزيلا
ربنا يبارك مجهودك
المجرم الثاني:ـ
يُمضي والداه العمر تفانيا لأجله
يفرحان لمجرد أن يبتسم .. يبكيان إذا حزن..ـ
يشبعان إذا أكل .. يرتويان إذا شرب ..ـ
يسهران إذا اشتكى ..ـ
يحفانه بالحب و الحنان و الرضى .. و الدعوات
وحين يشتد عوده .. و يبلغان من الكبر عتيا ..ـ
ويشتد احتياجهما له ..ـ
ينتهي بهما المطاف في دار العجزة
*
*
*
المجرم الثالث : ـ
تجده محطماً..ـ
فتحتضن خوفه
تلم شعثه
تحسن إليه كلما اقتضى الأمر
تساعده كلما دعت الحاجة
ويوم يستشعر الأمان
أول من يعض تكون يدك
موضوع حلو كتير مريم
الرب يبارك حياتك
المجرم السادس: ـ
يوهمك بصداقته كل الوقت
يزعجك بمشاكله كل الوقت
يدوخك بطلباته دوماً
وحين تحتاجه مرة
يتنكر لك كما لو لم يعرفك يوماً
بتجيب الكلام الكبيييييييييير دا منين
بجد رااااائع اوى يا جوجو
ربنا يحافظ عليك
المجرم السادس: ـ
يوهمك بصداقته كل الوقت
يزعجك بمشاكله كل الوقت
يدوخك بطلباته دوماً
وحين تحتاجه مرة
يتنكر لك كما لو لم يعرفك يوماً
المجرم الرابع:ـ
تبيع الدنيا لتشتريه
تخترق المستحيل لأجله
تواجه الأهل و المجتمع و العرف
إكراماً له
ثم يخذلك بلا سابق إنذار
ويبيعك في أول سوق يصادفه
العــــــــــــــــــــــــــــــدرا تبــــــــــــــــــــــــــــــاركك
شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
جــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
مــــــــــــــــــــوضوع جمــــــــــــيل
[/center]
بجد كلمات حلوة خالص ياجوجو يا جامد
واحساسها حلو اوي اوي اوي
ربنا معاك دائما يا باشا ويبارك موهبتك
بس لما تبقى شاعر كبير ماتنسناش
وافتكر ان في يوم كان ليك اصحاب في المنتدى
لالالالا بجد روعه يا جوجو[/QUOTE
مين فين بقى الشاعر يعمنا هههههههه
بجد كلام تحفه يا جوجو
ربنا يبارك موهبتك يارب
احلى تقيم
يا باشا
دا من زوقك
دا انا لسة مبتدىء
ميرسى ليك ولتقييمك
روووووووعه يا جوجو
تسلم ايدك
ميرررررسى على الخواطر
ربنا يعوض تعب محبتك
موضوع جميل جدا يا كاندى
ميررررسى على الموضوع
ربنا يبارك حياتك