الاجتماع يوم السبت الساعة 12 ونص .... اثناء تصويت المصريين بالخارج على الدستور ... حيناقش الأنتخابات وهى مذكورة فى الدستور اللى جارى التصويت عليه ..... بالذمة اقول ايه ...؟؟؟
بعيدا عن الخطاب المؤثر و الكلام الغريب اللى اتقال
احب اقول للجدع ده مبروك النيولوك
لون صبغة شعرك الجديد هياكل منك حتة ....بنى يا ننوس عين ماما
الناس بتموت فى الشوارع يا عم العياط