مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

the servant

بدور +علي+ نفسي
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2006
المشاركات
1,566
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
متكئ علي صدرة
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

الف مبروك يا ميناااااااااا باشاااااااا وعقبال النجاح الكبير في حياتك بتحقيق كل اللي عم بتريدة في حياتك
واكيد كل دة بنعمة ومعونة رب المجد اللي بيسندك حبيبي في كل شئ لانة بيحبك جدا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

20740212nb1.jpg


ألف مبرووووووووووووك النجاح يا مينا .. ويا رب دايماً ناجح وموفق فى كل اموور حياتك


دى تورتاااايه هديه من دونا .. ويلا بقى مش عندك حجه تعال اخطبها رسمى منى ههههههههههه



1333kk3yl7.jpg

هههههههه

الف شكر ليكي ولدونا القمرة

تعبناها معانا خالص نتعب في فرحها وفرحي طبعا

وشكرا علي الهدية الجميلة دي

وفي اقرب وقت ها اجئ اتقدملها طبعا بس الاقي وظيفة ادعيلي ههههه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

369270837.gif

مبرووووووووووووك يا مينا عليك لقب العااااااااااطلين :t30:

أدها وادود طبعا هههههه

أيووووووووووووة ياعم الحسد هيشتغل بقى خالى بالك

ودى تورتايتة عملتها مخصوص فى مطبخ المنتدى

179332354.jpg

والمفاجــــــــــــئة بقى يا مينا تحت هتلاقيها...



150077977.jpg

شفت بقى قفشت لك كاااااااام عضو واجبرتهم على الهدايا كمان ههههه

هو أحنا عندنا كام مينا :p30::p30:

طبعا عرفاك مش بتحب الساقع مرضتش اجيب هههههههه

هديتى انا بقى

846184448.jpg

142820884.jpg

ااااااااااااى خدمة اهو

وعقبال مانتيجى نبارك على المعافاااااااااة والشغل كمان

وكفياك كده... :hlp:


833502835.jpg


الله يبارك فيكي يا قمرة

نحن السابقون وانتم اللاحقوون

وكلنا لها يا بنتي :new6:

وحسد ايه بس اللي هيشتغل ده انا راجل مقبل علي جيش وكمان بقيت عاطل حسبي الله ونعم الوكيل :11azy:

وشكرا علي التورته الجامدة والصورة الجماعية لاعضاء المنتدي

بس قوليلي انتي مين فيهم اوعي تكوني ال .... اللي في النص دي :smil12:

وميرسي علي الساعات يا مرمورة وناصحة اخترتي اللي عجبوني في موضوع يا شقية تعيشي وتجيبي :)

وصليلي علشان المعافاة والشغل همتك معانا

شكرا يا مرمورررررررة علي التهنئة الجميلة خالص دي
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

ألف مبرووووووووووك يامينا


عقبال الوظيفة الحلوة

ويلا ادى الهدية عشان ماتقولش عليا بخيلة

phd-bear.jpg

مش ملاحظ انه شبهك فى حفلة التخرج!!!!!

هههههههههههههههههههههههه

الله يبارك فيكي يا نونو جيرل

وما تقوليش كدا سواء جبتي حاجة او ما جبتيش ها اقول بخيلة برضه ههههههه

انتي ناسية السمعة الحلوة دي ولا ايه :t30:

والدبدوب احلي طبعا :nunu0000:

شكرا علي التهنئة الجميلة دي

ربنا يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
مبروووووووووووك يا ميناااااااا

وعقبالى بقى

ومش هجيب هدايا

عشان انت خلصت المفروض انك انت الى تجبلى بمناسبة تخرجك

ههههههههههههههههههههههه

يلا عقبال ما نفرح فيك قريب بقى

حتي هنا عايزة تعملي مصلحة يا كوكي ههههههه

انتي منين يا بت ؟

وميرسي خالص لتهنئتك الجميلة دي وطبعا انتي نجحتي وبما انك مش جبتي حاجة مش ها اجبلك خالصين كدا وميه ميه

شكرا لتهنئتك الحلوة :hlp:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

مبرووووووووووووووووك
هو انا مصدقتش لما سمعت بس نشكر ربنا
هنقول ايه راردة ربنا ( لا اعتراض )
ههههههههههههههه

مبرووووووك ياكوبتك وعقبال العروسه :)
ومبروك عليك لقب عاااطل هههههههههه
652463424zt8dd1.gif

يلا الف مبرووووووك نجاحك وربنا يوفقك فى حياتك
والجيش ربنا يستر :)
ربنا معااااك

ادى التورته حلوة طبعا
احجزلى الدور الاخير لوووحدى

226p5896pt7.jpg

انا عارفه حبايبك كتييييييير ف جبتهالك كبيرة :)

ودى هديتى
798307219ab5ed06e2tia6.jpg
والف مبروووووووووووووووك :)


محدش صدق صدقيني حتي انا

بس ها انقول ايه ارادة ربنا بقي ولا اعتراض زي ما قولتي

يلا هنعمل ايه بقي كلنا لها ههههه

وما اسمحلكيش تقولي عاطل انا راجل بشتغل اهوه نص يوم وزي الفل

وشكرا علي الهدايا الكتيرة اوي خالص دي

وها اسبلك تورته منهم اصلي صحابي مش بياكلوا صور يا فرختنا يامشرفاني :t30:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
326566451.gif


ألف مبرووووووووووك يا مينا على التخرج :p30::p30:

وعقبال الوظيفة والعروسة كمان :)

استنى متقلقش جبت التورتة والهدية كمان ههههه

696483152.jpg

واستنى أبقى أفتح الهدايا لما أمشى ههههههه


238431879.gif

شكرا يا ملاك الفرح خالص علي تهنئتك الجميلة

وبجد حضرتك نورتي الموضوع وميرسي علي الهدايا الجميلة دي كلها

مكنش فيه لزوم التعب ده بس هههههه

ربنا يباركك ويفرحك باولادك
 

Tabitha

العَدْرا أُمي
مشرف سابق
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,911
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
InTheos
رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

ألف مبرووووووووك يا كوبتك مااااان =))​
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
109318312.gif



48e444d945gw6ml2kw0.gif

لا انا مش مصدقه خلاص يا مينا حصلتنا
وبقيت معنا علي الخط
واخدت لقب العاطلين
fadhaa07043023194445772xl9.gif

الف الف مبررررررررررروك يا مينا علي التخرج والنجاح
ولو اعرف ازغرط يا خويا كنت زغرط
بس انا عارفه انه هتجيلك تورت كتير
وانا خايفه لا الريجيم بتاعك يبوظ
جبتلك دي
566943452xu0jc3.jpg

والساقع انا عارفه المعازيم كتير

pepsiproductsli7fd8.jpg

والهديه طبعا
اصلي انت يعيني غلبان ولا حتي فكرت تتطلب مني هديه خالص يعني
ولا حتي كانت اول حاجه تقولهالي وتفكرني بيها
اهي عشان متقولش بخلت بالهديه

c24bf4e77fgs6.jpg

ايه يا ميرووو انتي داخلة تسيحيلي ولا تباركيلي ما اتفقناش علي كدا :t9:

وبعدين ايه شغل البخل ده من امتي انا بعمل رجيم :t9:

وبعدين جايبة البيبسي والكولا مش دايت ليه عايزة تبوظي الرجيم ولا ايه :t9:

عماتا هااسمحك والامر لله باين اني نيتك بيضا وجاية تهني بس هههههههه

ميرسي يا فندم ونتعبلك يوم فرحك قادر يا كريم

ده انتي مدلعاني اليومين دول

ربنا يباركك ويفرح قلبك دايما
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد: رد على: مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)

10jx6.gif


مبروووووووووووووووووووووك ياواد يامونمون

يارب دايما فى نجااااااااااااااااح

ودى بقى الهدية غاااااااااااااااالية ادينى قلتلك عشان تعمل حسابك

shootingbrake_ttphotoshop1.jpg


مليش دعوة ليا فيها لفة

الله يبارك فيكي يا بت يا مرمر

ومكنش له لزوم التعب ده دخلتك فاضية بالدنيا يا بنتي

وتعبانة وخلاصتيها من الجمارك عماتا يا ستي مردودك في الافراح

لما نجوزك ها اجبلك هليكوبتر هدية وشاله محد حوش :t30:

شكرا للتهنئة يا فندم
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
حتي هنا عايزة تعملي مصلحة يا كوكي ههههههه
ما انت بوظت الاولانية يااخويا
قلنا نحاول نظبط اى حاجة
بس انت الى ملكش فى الطيب نصيييييييييييييب
بس برضو هحاول تانى فى الاولانية ههههههههه
انتي منين يا بت ؟
من بلدكوا يالا
وميرسي خالص لتهنئتك الجميلة دي وطبعا انتي نجحتي وبما انك مش جبتي حاجة مش ها اجبلك خالصين كدا وميه ميه
مش انا الى لوحدى مصالح يعنى
بعدين انا الى نجحت الاول وانت مجبتش حاجة
ياسااااااااااااااااااتر على البخل


 
أعلى