مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: رد: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

1465p67408ye0un3hw0.gif
الف الف مبروووووووووك
كل واحد فيكو الف بلاش طمع
ههههههههههههه

يارب بقى عقباااااااااااااااالى
وعقبال كل اللى لسه قلقانين زى حلاتى كده

968707251lz6.gif
ربنا يوفقكو دايما
وبالوظيفه المستعجله يارب
وكمان عروسه تكون حلوه
يلا بقى ادعوا يكون باب السما مفتوووووووووح
قولوا اميييييييييين
هههههههههه

ودى حاجه بسيطة ليكو

pinkgiftwrap2agreatbuyho3.jpg


ومالك بخيلة كده الف بسسسسسسسسسس لالالالالالالا متنفعش عاوزهاااا مليون

مرسى اووووووووووى

واعقبالك تتخرجى واجيبلك هدية
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف الف مبروووووك يا ملك و يا عجائبى التخـــرج و مرحبا بكم فى قهوة العاطلين
هههههههه

لا أن شاء الله بالتوفيقــ فى حياتكم القادمة و عقبال بقى العروسة

الف الف مبروكـــــــــــــــــــ

مرسى r0o0o0ky

وفين القهوة دى اصلى زهقت من القهوة الى بروحها
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: رد: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف مبرووووووووووك يا ملك والف مبرووووووووك يا عجايبي

واهلا بيكم وسط العاطلين قصدي المتخرين

وربنا يعينكم علي قرف الشغل والحياة لهاية لما تستقروا

وعقبال ما نباركلكم علي الشغل والعروسة

مبرووووووووووووووك

متشكرين ياكوبتن
وادعيلنا كده
اصل دعواتك حلوة اوووووووووووووووى
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

mabroook7ru8bn9.jpg


الف مليوووووون مبروك يا ملك

والف مليووون مبرووووووك يا عجايبى

يارب يارب يارب عقبال الشغل على طول

ومش تقعدوا مستنينه خالص

ربنا يبعتلكوا من عنده ويوفقكوا ويسندكوا يااااااااااااارب

يارب ناجحين دايما فى حياتكم

ربنا يوفقكم فى حياتكم الجايه هتكون اصعب كتتييير من اللى عدت

ربنا معاكووووووا وعقباااااااال العرووووسه

الف مبرووووووووووووك:)


الله يبارك فيكى ياتوتى
وادعلينا كده كثيييييييير
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

congratssparkzi4.gif


:p30::p30::p30::p30:
مبرووووووووووووووك ياملك

والف مبروووووووووووووووك يا مينا على التخرج

ومبروك الحصوووووول على لقب العاطلين :a63: انتم السابقون ههههه

الله يبارك فيكى اخيررررررررا اخدنا اللقب

على فكرة اللقلب ده اخدته بطلوع الروح ههههههههههههههههههههه
مرسى يامرمر واعقبالك تاخدى اللقب
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

pic20030706120128ml1zu4.gif


الف الف الف مليوووووووووووووووووووووون مبرووووووووووووووووووك التخرج
ويارب ديما من نجاح لنجاح
وربنا يوفقكم فى حياتكم الجايه

شكراااااااااا كوكو مان واعقبالك
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف مليون مبروك علي التخرج للملك وللعاجيبي
وربنا يوفقكوا في الشغل المناسب لكم
يسوع يبارك حياتكم ويكللها بالنجاح الدائم

:748pf:

ياراب ادعلنا كده وتاخد ثواب من ربناااااااااااااااااا
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف الف

مــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــروك


203992897637076511co6.gif






الف الف

مــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــروك



5394948780679333931iz5.jpg





الف الف

مــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــروك



36a7rv8rt8md5.jpg






وربنا يبارك حياتك



امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

لا مش مصدقة واخير شاركتنى فى القهوة يا ملك انت وعجايبى
151225090ic6.gif

مبروك عليكم انا كنت حاجزلكم الكرسين من زمان

eid42kv2.gif


وكام تورتة كدة ليكم انتوا الاتنين متتخنقوش بالراحة عليهم

lolamw2.jpg


ويلا بقى شوفوا كل واحد منكم هيجيبلى ايه هدية علشان اتخرج

وقعد معايا على قهوة العاطلين
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

67645186.gif
مع تمنياتى بمستقبل مبهر ونجااح دائم فى كل مجالات الحياه ..ربنا يوفقكم.

الله يخليك يادوناااااااا
وادعلنا كده انا عارف ربناااااااااا بيسمع كلامك
 

يوستيكا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
583
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف الف الف الف الف مبروك التخروج

و يارب كل احلامكم تتحقق
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

سلام الرب يسوع
الف الف الف الف الف الف الف مليون مبروك علي النجاح
لووووووووووووووووووووووووووووووو لييييييييييييييييييييييييييييييي
مبروك وعقبال الشغل والعروسه ليكو انتو الاتنين وعقبالي زيكم اما اتخرج وابقي من العاطلين
ادعو وقولوا يارب
مبروك يا عجيبي و يا ملك وربنا يكفينا شر قرصتك
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
523532200.jpg


الف الف مبروك الملك العقرب والعجايبي علي التخرج
بجد فرحتونا كلنا
واهو العاطلين زادو اتنين وانضميتوا لينا
يارب تحققوا كل اللي بتتمنوا

 

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف الف الف الف مبروك يا احلى ملك بالدنيا ومبروك لاختك كمان وطبعا عجباني
انشالله كل ايامكوا نجاح
يسوع يحميكوا ويرعاكوا
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

الف مليون مبروك
ليك يا ملك انت والعجايبى
ويا بختكوا خلصتوا واستريحتوا
انا لسه :smil13::cry2:
هقر عليكوا شويه هههههههههه
وعقبال كده الشغل والعروسه :new6:
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى


c008pc0td0.jpg


مبروووووووووووووووووووووك ياملك ومبروك ياعجايبى اهلا ومرحبا بكم فى صف العاطلين واللة وهاتونسونى

وانا كنت فاكرة قال هابقى لوحدى عاطلة اتارى البلد كلهااااااااااااا معايا عمااااااااااااااار يامصرررررررر

هههههههههههههههههههههههههه

يارب دايما كدة فى نجاح وعقبال الوظيفة ( فى المشمش ويبقى تعالوا قابلونى لو لقيتوا )
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى

اخوياااااااااااااااا
الف مبروك يا باشا التخرج
وعقبال ما باركلك يوم فرحك كدى يا رب

وهديتك فى السكة عشن اوبشن الصورة مش شغال عندى
بص هشوف المشكلة فى ايه واجبلك الهدية:eek:ld:
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
alfmabrokdl7dp9pj4.gif


الف الف مبرووووووووووووووك يابيشوى

الف الف مبرووووووووووووووك يامينا

عقبال الوظيفة ثم العروسة

d931b67f2cxu8hm3.gif
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113

الف الف ديشليون مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
يا الملك العقرب والعجايبي علي النجاح والتخرج
وربنا يحقق كل امانيكم يارب ودايما يملئ حياتكم بالنجاح
 
أعلى