رد على: رد: مبرووك التخرج يا الملك العقرب والعجايبى
ومالك بخيلة كده الف بسسسسسسسسسس لالالالالالالا متنفعش عاوزهاااا مليون
مرسى اووووووووووى
واعقبالك تتخرجى واجيبلك هدية
الف الف مبروووووووووككل واحد فيكو الف بلاش طمع
ههههههههههههه
يارب بقى عقباااااااااااااااالى
وعقبال كل اللى لسه قلقانين زى حلاتى كده
ربنا يوفقكو دايما![]()
وبالوظيفه المستعجله يارب
وكمان عروسه تكون حلوه
يلا بقى ادعوا يكون باب السما مفتوووووووووح
قولوا اميييييييييين
هههههههههه
ودى حاجه بسيطة ليكو
![]()
ومالك بخيلة كده الف بسسسسسسسسسس لالالالالالالا متنفعش عاوزهاااا مليون
مرسى اووووووووووى
واعقبالك تتخرجى واجيبلك هدية