ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

الحوت

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
21 ديسمبر 2006
المشاركات
5,091
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

ههههههههههههه ايه يا عم الفيلم الاجنبي ده بجد تنفع مخرج ههههههههههه لما نشوف يا سيدي الي الي هيحصل

يا عم دا فيلم هندي مش اجنبي مش شايفه طويل :smil15:
 

الأرمنية

New member
إنضم
8 يناير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

اول امنياتي ان تتحقق جميع امنيات الاخوة والاخوات اللي ردو قبلي



وامنيتي الشخصية انا


ان يتحقق الامن ويعم السلام في ربوع ارض الرافدين


وربنا يخليلي عائلتي ويحفظهم من كل شر ومكروه بالدنيا ويقوي ايماني


في الدين الحق


(كلم الله اّبائنا في قديم الزمان بلسان الانبياء مرات كثيرة وبمحتلف الوسائل ,أما الاّن

..في هذه الزمان الاخير ..فقد كلمنا بالأبن...وطوبى للذين اّمنوا)
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

السلام والنعمة

انا امنيتى ان
الناس تحب بعض

وكل سنة وانتم طيبين
الله مش كفاية عليك اني انا بحبك عايز الناس كلها تحب بعضها ههههههههههههه امنية جميلة يا مون ربنا يسمع منك
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

اول امنياتي ان تتحقق جميع امنيات الاخوة والاخوات اللي ردو قبلي




وامنيتي الشخصية انا


ان يتحقق الامن ويعم السلام في ربوع ارض الرافدين


وربنا يخليلي عائلتي ويحفظهم من كل شر ومكروه بالدنيا ويقوي ايماني


في الدين الحق


(كلم الله اّبائنا في قديم الزمان بلسان الانبياء مرات كثيرة وبمحتلف الوسائل ,أما الاّن


..في هذه الزمان الاخير ..فقد كلمنا بالأبن...وطوبى للذين اّمنوا)
ربنا يسمع منك و اضيف علي امنيتك ان تنزل من السماء عاصفة نارية تحرق جميل الطوائف و المليشيات العسكرة الارهابية الي بتهدد امنكم
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

صعب والله :spor22:

الخير والشر نقضيان لو اجتمع الخير حتلقى الشر جاي وراءه :smi411:
يبني حرام عليك انتايه من حركة الجهاد ايه التشائم ده خليك مع المسيح و ربنا هيسهل يا سيدي
 
أعلى