ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

يوستيكا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
583
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

علي فكره امنياتي الخاصة هي اني اسمع صوة الهي الحبيب مخلص نفسي يسوع المسيح دائما ويعطيني التوبة وابتدي عام جديد في حيماة ويحفظ علي اسريتي كلها شكر جداااااااااااااااااااااااااااا ليك يا الملك العقرب مرسي لتعبك الرب يعوض تعبك :yaka:
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

علي فكره امنياتي الخاصة هي اني اسمع صوة الهي الحبيب مخلص نفسي يسوع المسيح دائما ويعطيني التوبة وابتدي عام جديد في حيماة ويحفظ علي اسريتي كلها شكر جداااااااااااااااااااااااااااا ليك يا الملك العقرب مرسي لتعبك الرب يعوض تعبك :yaka:
ربنا يسمع منك يا يوستيكا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

انا امنيتي اني ربنا يملك علي قلبي اكتر واكتر

واقدر اعيش حياة التسليم

شكرا يا الملك العقرب علي الموضوع الجميل

ربنا يباركك وكل سنة وانت طيب
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

انا امنيتي اني ربنا يملك علي قلبي اكتر واكتر

واقدر اعيش حياة التسليم

شكرا يا الملك العقرب علي الموضوع الجميل

ربنا يباركك وكل سنة وانت طيب
انا مش مصدق نفسي كوبتك بحاله ربنا يسمع منك يا سيدي و يبركك
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

ربنا يسمع من الجميع يا رب
 

rivo_vovo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
3 ديسمبر 2006
المشاركات
851
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

امنيتى يا سيدى

انى اجيب تقدير حلو السنه دى افرح بيه بابا وماما

وانى اقرب من ربنا اكتررررررررررررررر

وانى انسى كل الحزن بتاع السنه اللى فاتت

وبس كفايه كده

:08:
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

امنيتى يا سيدى

انى اجيب تقدير حلو السنه دى افرح بيه بابا وماما

وانى اقرب من ربنا اكتررررررررررررررر

وانى انسى كل الحزن بتاع السنه اللى فاتت

وبس كفايه كده

:08:
هتنجحي باكبر مجموع باذن المسيح و هتبقي سنة سعيدة عليكي جدا مرسي يا جميل علي مرورك
 

سندباد+اسيوط

الخاطى
عضو مبارك
إنضم
12 أكتوبر 2007
المشاركات
484
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

اتمنا انى 2008 تكون احسان من 2007مع المسيح واتمنا السلام لكل االناس
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

اتمنا انى 2008 تكون احسان من 2007مع المسيح واتمنا السلام لكل االناس
امين يا ياسوع ربنا يقبل منك
 

monlove

شاعر موهوب
عضو مبارك
إنضم
22 يناير 2007
المشاركات
1,423
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

انا نفسي اخد شهادتي السنه شهادة البكالريوس بعد عزاب
 

samer12

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
10 مارس 2007
المشاركات
1,385
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

كل سنة وأنتو طيبين
أمنيتي بالسنة الجديدة ربي يخليلي بنتي
ويبعتلي جاااااااك
 

samer12

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
10 مارس 2007
المشاركات
1,385
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

كل سنة وأنتو طيبين
أمنيتي بالسنة الجديدة ربي يخليلي بنتي
ويبعتلي جاااااااك
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

انا نفسي اخد شهادتي السنه شهادة البكالريوس بعد عزاب
يا رب يا سيدي انا و انت و السمعين
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

كل سنة وأنتو طيبين

أمنيتي بالسنة الجديدة ربي يخليلي بنتي
ويبعتلي جاااااااك
امين يا رب يارب يسمع منك
 

الحوت

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
21 ديسمبر 2006
المشاركات
5,091
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

لي امنيه وحيده في العام الجديد 2008

زلزال حلو كده قوته قد 7 و اللا 8 ريختر يصبح و يمسي علي مكه و المدينه

عشان تبقي صحيح سنه جديده سعيده مافيهاش غش و لا كدب و لا تزييف و لا دم و لا ارهاب و لا اسلام

يارب استجب لعبدك



جميل جميل :t33:

بس هي امريكا متوعده لو حصل فيها ارهاب ثاني لتنسف السعودية واولها الكعبه :t16:

فانا من رائي انك تعمل عمليه ارهابيه في امريكا وترمي المصحف بطريقك على شان يكون دليل ادانه فماتلقاش الا امريكا دخلت السعودية وبلشت فيها نسف على روؤسهم :t16:

وانا بتمني اسرائيل تنسف المسجد الاقصى وتخلصنا منه بدل ما هي شغاله من تحت لتحت :new2:

ويا ريت من مرة كمان كام عملية قصف من قبل جيش الدفاع الاسرائيلي الباسل على شان يمحي الكيان الاسلامي من اورشليم المحتلة ..

يعني العملية ما بتاخذ مع جيش الدفاع اكثر من ساعتين او ثلاثة حتى تنظف اورشليم من الكلاب الي فيها الي دنسوا مقدساتنا ومقدساتهم سوا :ranting:

وبتمني كمان اترك بيت اهلي واعيش لوحدي حر طليق :99:

وبتمنى كمان اخلص من شغلي واشتغل لوحدي :ranting:

وطبعا هذه المسائل تحتاج لفلوس :spor2:

فبتمنى بالتالي يبقى شغلي كويس ونجمع قرشين واستقل في حياتي من عبودية الي حوالي :smil13:

واتجوز كمان وحدة زي القمر :smil16:

وبتمنى كمان اخش الجنة مع الحوريات والغلمان المخلدون :94:

خلاص بكفى :a63:
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

السلام المحبة ...........................السلام المحبة
السلام................ المحبة............ السلام............... المحبة
السلام...................... المحبة........السلام....................المحبة
السلام..........................المحبة السلام..........................المحبة
السلام..............................المحبة...............................المحبة
السلام............................ السلام..............................المحبة
السلام................................................................المحبة
السلام.......................................................المحبة
السلام...................................................المحبة
السلام.........................................المحبة
السلام.............................المحبة
السلام....................المحبة
السلام.............. المحبة
السلام....المحبة
السلام
المحبة
 
التعديل الأخير:

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

السلام المحبة ...........................السلام المحبة

السلام................ المحبة............ السلام............... المحبة
السلام...................... المحبة........السلام....................المحبة
السلام..........................المحبة السلام..........................المحبة
السلام..............................المحبة...............................المحبة
السلام............................ السلام..............................المحبة
السلام................................................................المحبة
السلام.......................................................المحبة
السلام...................................................المحبة
السلام.........................................المحبة
السلام.............................المحبة
السلام....................المحبة
السلام.............. المحبة
السلام....المحبة
السلام

المحبة
الله عليكي يا ارووجة بجد ربنا يسمع منك مرسي علي الرد الجميل
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

جميل جميل :t33:

بس هي امريكا متوعده لو حصل فيها ارهاب ثاني لتنسف السعودية واولها الكعبه :t16:

فانا من رائي انك تعمل عمليه ارهابيه في امريكا وترمي المصحف بطريقك على شان يكون دليل ادانه فماتلقاش الا امريكا دخلت السعودية وبلشت فيها نسف على روؤسهم :t16:

وانا بتمني اسرائيل تنسف المسجد الاقصى وتخلصنا منه بدل ما هي شغاله من تحت لتحت :new2:

ويا ريت من مرة كمان كام عملية قصف من قبل جيش الدفاع الاسرائيلي الباسل على شان يمحي الكيان الاسلامي من اورشليم المحتلة ..

يعني العملية ما بتاخذ مع جيش الدفاع اكثر من ساعتين او ثلاثة حتى تنظف اورشليم من الكلاب الي فيها الي دنسوا مقدساتنا ومقدساتهم سوا :ranting:

وبتمني كمان اترك بيت اهلي واعيش لوحدي حر طليق :99:

وبتمنى كمان اخلص من شغلي واشتغل لوحدي :ranting:

وطبعا هذه المسائل تحتاج لفلوس :spor2:

فبتمنى بالتالي يبقى شغلي كويس ونجمع قرشين واستقل في حياتي من عبودية الي حوالي :smil13:

واتجوز كمان وحدة زي القمر :smil16:

وبتمنى كمان اخش الجنة مع الحوريات والغلمان المخلدون :94:

خلاص بكفى :a63:
ههههههههههههه ايه يا عم الفيلم الاجنبي ده بجد تنفع مخرج ههههههههههه لما نشوف يا سيدي الي الي هيحصل
 

mina1

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 أكتوبر 2006
المشاركات
1,047
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

السلام والنعمة
انا امنيتى ان
الناس تحب بعض
وكل سنة وانتم طيبين
 

الحوت

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
21 ديسمبر 2006
المشاركات
5,091
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
رد على: ماهي امنيتك في السنة الجديدة 2008

السلام والنعمة
انا امنيتى ان
الناس تحب بعض
وكل سنة وانتم طيبين

صعب والله :spor22:

الخير والشر نقضيان لو اجتمع الخير حتلقى الشر جاي وراءه :smi411:
 
أعلى