كده تخلي ميرنا ارملة انتي وحشة جدااااااااااااااا وانا مش بعملك حاجة تضايقك بالعكس انا زي النسمة هههه
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 16 أغسطس 2006 #81 كده تخلي ميرنا ارملة انتي وحشة جدااااااااااااااا وانا مش بعملك حاجة تضايقك بالعكس انا زي النسمة هههه
My Rock خدام الكل مدير المنتدى إنضم 16 مارس 2005 المشاركات 27,358 مستوى التفاعل 3,260 النقاط 113 الإقامة منقوش على كفيه 16 أغسطس 2006 #82 انا حاقتل حالي بسبب ميرنا...
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 16 أغسطس 2006 #83 مش عارفه فى ايه مالى بس منا غلبان ومش بكلم حد اهوه يا روك مينا يضايقك تقول ميرنا
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 16 أغسطس 2006 #84 اه هنخبط في الحلل ماله مينا بس يا خلق
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 16 أغسطس 2006 #85 لا انا مش بخبط انا هخليه ينتحر بجد علشان كل العيوب طالعه فيا
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 16 أغسطس 2006 #86 بس كدا لو كان يرضيكي ياميرنا انا موافق والامر لله
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 16 أغسطس 2006 #87 هوا طيب حرام بس شرير وكمان نيته سلمه بس مفترى وبيحب الخير بس مش دايما
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 16 أغسطس 2006 #88 مين فين كام ايه انا تهت يا رجالة ارشمي الصليب وصلي علي النبي وفهميني بالراحة ايه معني كلامك ؟ ياحرام كنتي كويسة
مين فين كام ايه انا تهت يا رجالة ارشمي الصليب وصلي علي النبي وفهميني بالراحة ايه معني كلامك ؟ ياحرام كنتي كويسة
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 16 أغسطس 2006 #89 يعنى يا ناصح هوا بيحب الخير بس مش دايما طيب شويه والباقى مفترى بيحب الخير شويه ويقضها اسفين
+Dream+ عضو مبارك عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2006 المشاركات 1,193 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 16 أغسطس 2006 #90 طب نرجع نقول 11111111111 و شكلى انا الى هقتلك انت يا مينا بتتفق مع زيزو عليا
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 16 أغسطس 2006 #91 ههههههههههههه فهمت يا ميرنا وربنا يزيد كمان وكمان دريم كمان عاوزة تموتني وماله انا وزيزو حلف يا دريم 2
ههههههههههههه فهمت يا ميرنا وربنا يزيد كمان وكمان دريم كمان عاوزة تموتني وماله انا وزيزو حلف يا دريم 2
artamisss مشرف ديموقراطى جدااا عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 2,175 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة In The Kingdom Of Heavens 17 أغسطس 2006 #92 3 هو انتو بتعدو ليه بقى مش اللى عاوز يقتل حد بيقتله علطول ويخلص المنتدى منه ويبقى كسب ثواب ودخل الجنه هههههههههههههههه
3 هو انتو بتعدو ليه بقى مش اللى عاوز يقتل حد بيقتله علطول ويخلص المنتدى منه ويبقى كسب ثواب ودخل الجنه هههههههههههههههه
My Rock خدام الكل مدير المنتدى إنضم 16 مارس 2005 المشاركات 27,358 مستوى التفاعل 3,260 النقاط 113 الإقامة منقوش على كفيه 17 أغسطس 2006 #93 4
+Dream+ عضو مبارك عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2006 المشاركات 1,193 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 17 أغسطس 2006 #94 5 و اخيراااااااااااااااا حانت الساعه هقتل هقتل هقتل مينا هوت سابقا و كوبيتك مان حاليا
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 17 أغسطس 2006 #95 وانا هقول 1
+Dream+ عضو مبارك عضو مبارك إنضم 2 فبراير 2006 المشاركات 1,193 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 17 أغسطس 2006 #96 2 +++++++++++
zizo889 New member عضو إنضم 31 مايو 2006 المشاركات 94 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 17 أغسطس 2006 #97 3 ++++++++++
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 24 أغسطس 2006 #98 4 هونت عليكي تطخيني يا دريم يا شريرة
K A T Y اسندني يا ابويا مشرف سابق إنضم 22 أغسطس 2006 المشاركات 3,445 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة جوة قلب يسوع 24 أغسطس 2006 #99 وانا الحمد لله 5 انابقي هاقتل اقتل اقتل اقتل هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت سامحني يا مينا لو سمحت انا عايزة اخلص منك انهاردة
وانا الحمد لله 5 انابقي هاقتل اقتل اقتل اقتل هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت سامحني يا مينا لو سمحت انا عايزة اخلص منك انهاردة
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 25 أغسطس 2006 #100 1 هو انا الوحيد اللي الكل مضحي فيا وعاوز يخلص عليا انا عملت ايه في دنيتي ( اديني بعيط اهوه اهئ اهئ اهئ )
1 هو انا الوحيد اللي الكل مضحي فيا وعاوز يخلص عليا انا عملت ايه في دنيتي ( اديني بعيط اهوه اهئ اهئ اهئ )