لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

pola

++ الرب لا يعوزنى شىء ++
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2006
المشاركات
984
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
مصر
ربنا معانا و يحافظ على فلوسنا
 

zaki

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2006
المشاركات
518
مستوى التفاعل
62
النقاط
0
الإقامة
فى الدور الاولانى اول شقة يمين
ميرنا قال:
لا وانتا الصادق انتا شوفت الموضوع جبيت التوفير بلاش الشجاعه الزايده دى طيب


بقا كدة

لعلمك بقا الشعر القصير بيكون مكلف اكتر

وممكن تسآلى ....
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
موضوع جميل اوى يا بولا

بس ليه كدة انتوا بتحقدوا

يارب تتجوز واحد شعرها طويل وخشن عشان تتعثقد فى عيشتك

هههههههههههههههههههههه

ده انتوا رجالة عجب
 

pola

++ الرب لا يعوزنى شىء ++
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2006
المشاركات
984
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
مصر
ماشى يا جومانا بتعقدية من اولها
لمل نلاقيها الاول
 

maarttina

Bnt ELMASI7(مشرفة)
عضو مبارك
إنضم
16 ديسمبر 2005
المشاركات
826
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
+ Gomana + قال:
موضوع جميل اوى يا بولا

بس ليه كدة انتوا بتحقدوا

يارب تتجوز واحد شعرها طويل وخشن عشان تتعثقد فى عيشتك

هههههههههههههههههههههه

ده انتوا رجالة عجب
اميين اميين لحسن ده رجاله ولا تستاهل
اهتمنا بنفسنا مش عاجبهم اهملنا برضه مش عاجبهم حاجة تعصب
 

maarttina

Bnt ELMASI7(مشرفة)
عضو مبارك
إنضم
16 ديسمبر 2005
المشاركات
826
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
ميرنا قال:
يجدعان هما خيفين عل فلوسهم افهموما بقا هعشلكم قرن
وهما عندهم فلوس اصلا يا ميرنا الراجل من دول تيجي تكلميه علي الفلوس كانك بتقوليلوا انت رايح النار خبثاء بشكل مش معقول وهما علي قلبهم أد كده
 

pola

++ الرب لا يعوزنى شىء ++
عضو مبارك
إنضم
3 يناير 2006
المشاركات
984
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
مصر
اللة يسامحك يا مارتينا
مش عايزين قر
 

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
بيتلكيكو مش لما يلاقوا الى ترضى بيهم الاول
 

دنيا فايد

New member
إنضم
19 يونيو 2011
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

دا معناه اني هواجه مشكلة ف جوازي هههههههه
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

هههههههههه جامده
ثانكس بولا
 

هشام المهندس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 مايو 2011
المشاركات
4,544
مستوى التفاعل
964
النقاط
0
الإقامة
baghdad
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

جمال المراه ليس في شعرها فقط بل بانوثتها ورقتها وحنيتها واحساسها المرهف ووصف المراة لاتتوقف عنده الكلمات...
بس السؤال هل المراة من يحب الشعر الطويل ام الرجل الذي يحبه عليها
 

يوليوس44

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2008
المشاركات
2,693
مستوى التفاعل
365
النقاط
83
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

انا مش معاك فى الموضوع المراة تاج راسها الشعر ابتاعها امال مش احسن من اللى تكون شعرها شبة المقشا
ولا حتى شبة سلك المواعين هههههههههههههههه
لاياعم المراة تاج راسها الشعر لما يكون جميلة تكون جميلة لما تكون شعرها مش تمام تبقى مش تمام
 

باسبوسا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 فبراير 2011
المشاركات
286
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

ميرسىىىىىىىىى جدا بولا .
 

روزي86

كتكوتة المنتدي
عضو مبارك
إنضم
3 أكتوبر 2009
المشاركات
45,853
مستوى التفاعل
1,167
النقاط
0
الإقامة
cairo
رد: لو حبيبتك شعرها طويل !!!!!

ههههههههههههه ميرسي للموضوع الجميل
 
أعلى