اية تتصورا يبقى شكلة الدنيا لو البنات مسكوا حكم البلاد واتحكموا فيها
اكيد هتبقى بالشكل دة
مثلا محطة البنزين
والعربيات بقة شيك جدا
ولا قاعدة الصواريخ خرافة
ولا الطايرات الحربية عالم تانى
ولا المكانس عيشة وخيال
ولا الحمامات
يعنى من الاخر هتبقى نزاهة على الاخر
وكمان شوية من كتر النزاهة يلبسوها بدل وجينزات
اكيد هتبقى بالشكل دة
مثلا محطة البنزين
والعربيات بقة شيك جدا
ولا قاعدة الصواريخ خرافة
ولا الطايرات الحربية عالم تانى
ولا المكانس عيشة وخيال
ولا الحمامات
يعنى من الاخر هتبقى نزاهة على الاخر
وكمان شوية من كتر النزاهة يلبسوها بدل وجينزات