لو البنات حكموا البلاد

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
اية تتصورا يبقى شكلة الدنيا لو البنات مسكوا حكم البلاد واتحكموا فيها
اكيد هتبقى بالشكل دة

مثلا محطة البنزين

44590905zq3.jpg



والعربيات بقة شيك جدا

97356699us9.jpg



ولا قاعدة الصواريخ خرافة

94267719rx8.jpg




ولا الطايرات الحربية عالم تانى

39976602yg9.jpg



ولا المكانس عيشة وخيال

93237095bt2.jpg



ولا الحمامات

63947390jj0.jpg


يعنى من الاخر هتبقى نزاهة على الاخر
وكمان شوية من كتر النزاهة يلبسوها بدل وجينزات
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
هههههههههههههههههههههه
دة هايكلوك ضرب
 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
لية يا عم يعنى هما يتريقوا علينا واحنا لا
وبعدين البنات ناقصات ..................
وانا طهرى محمى ورايا كوبتك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: لو البنات حكموا البلاد

ياااااااااااريت ياكيرو نمسك حكم البلاد :94::94::94:
علشان تبقى كده بجد
:81ls:
مش ااااااااحسن من ...........:01964E~163:
ههههههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: لو البنات حكموا البلاد

لية يا عم يعنى هما يتريقوا علينا واحنا لا
وبعدين البنات ناقصات ..................
وانا طهرى محمى ورايا كوبتك

ناقصات ايه متكمل :t9:
شكلك كدى يا كيرو مش حتعمر فى المنتدى ده
وخلى بالك بئى عشن كوبتك اول واحد حيجرى:nunu0000:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: لو البنات حكموا البلاد

ههههههههههههههههه
عسسسسسسسسسسسسل

اللهم اجعلنا من رعايا دولة البنات

قولوا امين
 

losivertheprince

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
1,265
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
رد على: لو البنات حكموا البلاد

سلام المسيح :
ياجماعه علي فكرة ماتنسوش ان السيدات اساسآ كائن متقلب وبعد ما يحكمو ا مش الدولة لا العالم كله هيحنوا برضه للعالم الي بيحكمه الرجاله وهيحنوا تاني للراجل ( شغل ستات بقي )
واي ست معترضة تناقشني بأسلوب هادئ جدآ وبدون تهديد او من غير قتل او تفجير او فصل من المنتدي
ماهو انا عارفكم مفتريين
ربنا علي القوي
 
أعلى