لون العين والشخصية.

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
سلام ونعمه رب المجد يسوع المسيح
اختى الغاليه gir دى مش مشكله ولا حاجه كل الحكايه انك هتخدى الشخطيه الخضرة والشخصيه الزرقه وتستخدمى اى وحدة فى الوقت اللى بيك لون عينك تابع للشخصيه
على فكرة بجد فى ناس عنيها بتلون انا اعرف ناس كدا المهم تكونى يا gir فهمتى انا اقصد ايه بالرغم انى مش فاهمه انا كتبت ايه ما علينا
ربنا معاكم ويبارك حياتكم
صلولى كتيرررررررررررررررر
 

girl_in_jesus

سامحنى يا مخلصى
مشرف سابق
إنضم
10 يناير 2006
المشاركات
3,433
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
فى بيت ابويا المخلص
سلام ونعمه رب المجد يسوع المسيح
اختى الغاليه gir دى مش مشكله ولا حاجه كل الحكايه انك هتخدى الشخطيه الخضرة والشخصيه الزرقه وتستخدمى اى وحدة فى الوقت اللى بيك لون عينك تابع للشخصيه
على فكرة بجد فى ناس عنيها بتلون انا اعرف ناس كدا المهم تكونى يا gir فهمتى انا اقصد ايه بالرغم انى مش فاهمه انا كتبت ايه ما علينا
ربنا معاكم ويبارك حياتكم
صلولى كتيرررررررررررررررر

:yahoo: :yahoo: تصورى فهمت الحمد لله

فكره برضو مش بطاله :smil12: وكويس انك تعرفى حد عينه بتقلب يمكن ميرنا تصدق

صلوات العدرا والقديسين تكون معاكى
 

FIRAS

New member
عضو
إنضم
2 أكتوبر 2006
المشاركات
246
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
من بلد حلوه
باضحك معك اختي

قلتش حاجه انا يعنى عفريته اهوه

العفريت والعفريته " العيون الحمراء"


صفاته:

معقد حقود متكبر عقدة النقص تختلج بين أضلعه كعفريت ، وغالبا ما يكون مجرما ويحاول إخفاء إجرامه بالتظاهر بأنه متمكن وصادق ، ولكن لغة العيون لا تكذب فتفضحه عيونه فتظهر كتكشيرة شديدة .

يكره من ينظر إليه لانه فاقد نور الإيمان ، فلذا هو أسود القلب لا يرحم وهو في الحقيقة جبان وسيء الخُلُق ولا يُؤتمن البتة .
اتمنى انه الصفات الشريرة دي تعجبك:smil12:

 
أعلى