ايه جمال ده...تصدقي الجليتير ده حلو...الف شكر يا دونا , وادعيلي اصلي ناوي اتعلمه.
اخوكم في المسيح بيشويsize]]
رائع يا قمرتى
تسلم ايدك
انا لقيتك بتنادينى قلت اشوفك عايزة حاجة ولا اية
ههههههههههههههههههههههههه
تحفةةةةةة كلهم يا دونتى
انا هاخد دى بعد ازنك طبعا
اكيد متغلاش عليااااا
هههههههههههههههههه
![]()
هقولك اية يعنى
زى اللى جابتهم
شوفى بقى يبقوا اية
هههههههههههه
حلوين اوى يا بت يا دونتى
اللللللللللللله يا دونا
بجد واااااااااو حلوين جدا
تسلم ايدك يا دندون
ربنا يباركك
ميرسى يا دونا بجد رائع جداااااااااا
ربنا يبارك حياتك
حلوووين كتير خاصة الكمبيوتررر
ميرسي ياقمررررررررررررررررر