للدموع
ABOTARBO أنت تضئ سراجى مشرف سابق إنضم 21 نوفمبر 2009 المشاركات 30,377 مستوى التفاعل 2,102 النقاط 0 الإقامة Je rêve que je suis un papillon 10 أكتوبر 2011 #1,261 للدموع
Dona Nabil خادمة الرب مشرف سابق إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 57,233 مستوى التفاعل 4,256 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 10 أكتوبر 2011 #1,262 لكل مسلم شامت ف صراخ دمائنا واحب افكره ان ربنا موجود
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 10 أكتوبر 2011 #1,263 لكل مسيحى مسندش اخواته بنزول او بالصلاه
johna&jesus صليلى عضو مبارك إنضم 12 يناير 2009 المشاركات 13,405 مستوى التفاعل 1,232 النقاط 0 14 نوفمبر 2011 #1,264 للزمان البايخ
marcelino آآآه يـــارب عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 25,204 مستوى التفاعل 1,119 النقاط 0 الإقامة بعيد 14 نوفمبر 2011 #1,265 للــضعف والعجز
magedrn بحبك انت عضو مبارك إنضم 23 أغسطس 2009 المشاركات 1,433 مستوى التفاعل 75 النقاط 0 الإقامة تحت قدم و فى قلب حبيبى 14 نوفمبر 2011 #1,266 للملل والنكد والزهق والضيق
marmora jesus * NO SENSE * عضو مبارك إنضم 2 أبريل 2008 المشاركات 13,336 مستوى التفاعل 558 النقاط 0 الإقامة ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++ 15 نوفمبر 2011 #1,267 للظلم والقهر
marmora jesus * NO SENSE * عضو مبارك إنضم 2 أبريل 2008 المشاركات 13,336 مستوى التفاعل 558 النقاط 0 الإقامة ++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++ 15 نوفمبر 2011 #1,268 تـَـبــْـــاً لِــ حُروفٍ لا تُسَاوي حَجمَ الوَجَع الذَي بَداخَليُ ..
ABOTARBO أنت تضئ سراجى مشرف سابق إنضم 21 نوفمبر 2009 المشاركات 30,377 مستوى التفاعل 2,102 النقاط 0 الإقامة Je rêve que je suis un papillon 11 ديسمبر 2011 #1,269 للكسل فى الحياة الروحية
marcelino آآآه يـــارب عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 25,204 مستوى التفاعل 1,119 النقاط 0 الإقامة بعيد 11 ديسمبر 2011 #1,270 لعدم الاحساس
أنجيلا New member إنضم 19 فبراير 2011 المشاركات 5,028 مستوى التفاعل 551 النقاط 0 الإقامة الشرقستان 11 ديسمبر 2011 #1,271 للبجاحة
Basilius حتما سأنتصر مشرف سابق إنضم 17 نوفمبر 2006 المشاركات 3,500 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Egypt 11 ديسمبر 2011 #1,272 للي بالي بالكم و باله وهو عارف نفسه و حاله قاتل سفاك .. دموي و فتاك صاحب فجور .. يقتل اتباع النور حرامي وكذاب .. وثني و نصاب مبادئه دمويه .. انسانيته منسيه التعديل الأخير: 11 ديسمبر 2011
للي بالي بالكم و باله وهو عارف نفسه و حاله قاتل سفاك .. دموي و فتاك صاحب فجور .. يقتل اتباع النور حرامي وكذاب .. وثني و نصاب مبادئه دمويه .. انسانيته منسيه
ABOTARBO أنت تضئ سراجى مشرف سابق إنضم 21 نوفمبر 2009 المشاركات 30,377 مستوى التفاعل 2,102 النقاط 0 الإقامة Je rêve que je suis un papillon 12 ديسمبر 2011 #1,273 للأكل الكتير فى الصوم هههههههههههه
rania79 يســ ع ـــــــو عضو مبارك إنضم 11 أكتوبر 2011 المشاركات 7,924 مستوى التفاعل 439 النقاط 0 12 ديسمبر 2011 #1,274 لتذكاااااااار الشر
^_^mirna لتكن مشيئتك عضو مبارك إنضم 14 أبريل 2011 المشاركات 7,087 مستوى التفاعل 572 النقاط 113 الإقامة in egypt :\ 13 ديسمبر 2011 #1,275 للانانيه
ABOTARBO أنت تضئ سراجى مشرف سابق إنضم 21 نوفمبر 2009 المشاركات 30,377 مستوى التفاعل 2,102 النقاط 0 الإقامة Je rêve que je suis un papillon 13 ديسمبر 2011 #1,276 لتضييع الوقت فى اى حاجة مش بتمجد ربنا زى الرغى الكتير وزى سماع الاغانى والتى فى وزى تضييع الوقت فى النوم والكسل وهكذا.....
لتضييع الوقت فى اى حاجة مش بتمجد ربنا زى الرغى الكتير وزى سماع الاغانى والتى فى وزى تضييع الوقت فى النوم والكسل وهكذا.....
^_^mirna لتكن مشيئتك عضو مبارك إنضم 14 أبريل 2011 المشاركات 7,087 مستوى التفاعل 572 النقاط 113 الإقامة in egypt :\ 13 ديسمبر 2011 #1,277 ليا انا :ranting:
Dona Nabil خادمة الرب مشرف سابق إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 57,233 مستوى التفاعل 4,256 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 13 ديسمبر 2011 #1,278 للحزن
أنجيلا New member إنضم 19 فبراير 2011 المشاركات 5,028 مستوى التفاعل 551 النقاط 0 الإقامة الشرقستان 13 ديسمبر 2011 #1,279 للشغل...
Servant Of Christ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 14 أكتوبر 2011 المشاركات 2,239 مستوى التفاعل 227 النقاط 0 13 ديسمبر 2011 #1,280 للوحدة