هههههههه
ياربي يا جون
اضحكتني كثيرا
ياربي يا جون
اضحكتني كثيرا
حبيبك كتير يا بت يا روز :yahoo::yahoo:هههههههه
ياربي يا جون
اضحكتني كثيرا![]()
كارت احمر للبت اللى فوقى دى
هههههههه
ياربي يا جون
اضحكتني كثيرا![]()
حبيبك كتير يا بت يا روز :yahoo::yahoo:
للغربة ... كرتين صفر وواحد أحمر
وضربة جزاء
:new6::new6::new6:
ليه يا عم هى ابو تريكة ولا ايه
لا هي أم ترريكةleasantr
:new6: طيب سلم عليها كتير واقولها ايه اخبار تريكة :smil15::smil15:
أنا سمعت أنه راكب نفس القطر ال أنت هتركبه النهاردة الساعة 3 الصبح ال رايح مارينا
سلملي بقي أنت علي مارينا :gy0000:
لا فى جهنم بنت خالت مارينا تنفع:smil15::smil15: