- إنضم
- 30 ديسمبر 2005
- المشاركات
- 3,082
- مستوى التفاعل
- 38
- النقاط
- 0
لو سمحت يا راشد انت
اولا احنا بنتكلم فموضوع مسيحى فياريت متدخلش وعندك منتديات للحوارات حاور زى مانت عاوز
انت مش كمان تدخل بيتنا وتقعد فى المكان اللى عاوزه
عاوز تتكلم اتكلم فيما يخصك
وحنا نرد عليك هناك
يا جماعه انا من رأيى نكمل الموضوع بتاعنا ونترك الكلاب تعوى
اولا احنا بنتكلم فموضوع مسيحى فياريت متدخلش وعندك منتديات للحوارات حاور زى مانت عاوز
انت مش كمان تدخل بيتنا وتقعد فى المكان اللى عاوزه
عاوز تتكلم اتكلم فيما يخصك
وحنا نرد عليك هناك
يا جماعه انا من رأيى نكمل الموضوع بتاعنا ونترك الكلاب تعوى