لو تاخد رأيى اقولك خلاص خليك واعملها بمصرلا ياباشا المبلغ تمام
انا كنت وديته قبل كده لدكتور كبير فى جراحه القلوب
قالى عايز 75قرش ( بالمصرى )
كده المبلغ تمام
اكتبلك شيك :Love_Letter_Send:
ههههههههههههه
ربنا يوفقك فى حياتك
اهو على الاقل توفر من ال2 مليون دى مصاريف الانتقالات والاقامة
ههههههههههههههه
وبلاش حكاية الشيك دى علشان بصراحة انا مش ضمنك:t30::t30::t30:
شكرا اكتير ليك يا كيرو
ربنا يباركك
واى عملية بلنسبة لأى حاجة تانية انا تحت امرك
ورقة
مسترة
وايت وورد
اى حاجة
وصدقنى ماحدش فاهم حاجة
هههههههههههههه