للأسف نجحت وعملتها اخيرا

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
10000000000000000000000000000000000354684845657984765146516547987465465 مبرووووووووووووووووووك يا جوجو قصدى يا دكتور جوجو بس وحياتك بلاش موضوع انك تكشف على اعضاء المنتدى حتى لو ببلاش ارحمنا ربنا يرحمك ههههههههههههههههههههههههههههههههه وياااااااااااااااااااااااااااارب بأذن يسوع تتخصص فى قسم جراحة زى ما انت عايز وتشرح فى الناس براحتك ياعم هههههههههههههههههههههه بجد الف مبرووووك خد دى بقى من اليكس رأسا:p30::p30: وعقبااااااال يارب التخرج يا احلى دكتووووووووور
god bless you
هههههههههههه
ميرسى خالص يا بنت العدرا على جمال تهنئتك الرقيقة
مبسوط لتواجدك ولمرورك الجميل
ربنا يباركك
بس قوليلى اية الارقام اللى فوق دى كلهها
هو انتى كنتى بتعدى كام دعوة دعتيها ليااااا
هههههههههههههه
ربنا يبارك حياتك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
933-BestWishes-AbeerMahmoud.gif

993-Congratulation-AbeerMahmoud.gif
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
اهلا بيكى دونا
مرحب بحضرتك وبوجودك الجميل
وميرسى اكتير على تهنئتك الجميلة
ربنا يبارك حياتك
و عقبال مانعرف كل خير وفرحة فى كل خطوة تخطوها بها الحياة
ربنا معاكى
 

Esther

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 مارس 2008
المشاركات
395
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
الف الف الف الف مليووووووووووووووووووووووووون
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا دكتور
بجد فرحتلك اوى من كل قلبى
يالا يا سيدى كمان هزغرت لك
لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولو لـــــى
على فكره مش بعملها لاى حد ديه
يالا عد الجمايل يا دكتور
علشان لما اجيلك العياده تخفف عليا السعر شويه
ههههههههههههههههههههه
الف مليون مبروك تانى
وربنا معاك ويحفظك ويباركك ويرشدك يا ...................
دكــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــور
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الف الف الف الف مليووووووووووووووووووووووووون

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا دكتور
بجد فرحتلك اوى من كل قلبى
يالا يا سيدى كمان هزغرت لك
لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولو لـــــى
على فكره مش بعملها لاى حد ديه
يالا عد الجمايل يا دكتور
علشان لما اجيلك العياده تخفف عليا السعر شويه
ههههههههههههههههههههه
الف مليون مبروك تانى
وربنا معاك ويحفظك ويباركك ويرشدك يا ...................

دكــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــور
ميرسى ليكى بجد ولتهنئتك اللى فى منتهى الجمال الروعة دى
وبعدين ايوة انا مش اى حد يا امى
لازم تزغرطى وتصرخى وتتجننى كمان
اصلها مش معقولة يا بنتى
هههههههههههههه
انا انجح ازاى دى
هههههههههههههه
يا جماعة ثقوا تماما انى راجع بع يومين اكدب ها الخبر
اصلها معجزة كبيرة اوى انا لحد الوقتى مش مصدقها
:)
بجد ميرسى اوى لتهنئتك الجميلة الرقيقة دى
واللى اسعدتنى جداااااا
وحاسسها اكتير منك
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
وعقبال يا رب مانسمع كل خير ليكى ونجاح ديما بتفوق
 

Esther

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 مارس 2008
المشاركات
395
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
ميرسى ليكى بجد ولتهنئتك اللى فى منتهى الجمال الروعة دى
وبعدين ايوة انا مش اى حد يا امى
لازم تزغرطى وتصرخى وتتجننى كمان
اصلها مش معقولة يا بنتى
هههههههههههههه
انا انجح ازاى دى
هههههههههههههه
يا جماعة ثقوا تماما انى راجع بع يومين اكدب ها الخبر
اصلها معجزة كبيرة اوى انا لحد الوقتى مش مصدقها
:)
بجد ميرسى اوى لتهنئتك الجميلة الرقيقة دى
واللى اسعدتنى جداااااا
وحاسسها اكتير منك
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
وعقبال يا رب مانسمع كل خير ليكى ونجاح ديما بتفوق

على فكره الجيران كلهم اتلموا على شقتنا
علشان صوت الصويت
يوووووووووووووووه
قصدى الزغاريط
معلش اصل الكيبورد بيعلق
ههههههههههههههههههه
الف الف الف مليون مبروك تانى
اه متنساش تعد الجمايل ديه تانى مره اقولك فيها مبروك
لا ومش مبروك واحده دول كتير
افضل عد فيهم بقى يالا اهى حاجه تسليك
بدل ما انت قاعد فاضى كده
ومش لاقى حد عيان يعبرك
هههههههههههههههههههه
ربنـــــــــــــــــا معــــــــــــــــــاك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
على فكره الجيران كلهم اتلموا على شقتنا

علشان صوت الصويت
يوووووووووووووووه
قصدى الزغاريط
معلش اصل الكيبورد بيعلق
ههههههههههههههههههه
الف الف الف مليون مبروك تانى
اه متنساش تعد الجمايل ديه تانى مره اقولك فيها مبروك
لا ومش مبروك واحده دول كتير
افضل عد فيهم بقى يالا اهى حاجه تسليك
بدل ما انت قاعد فاضى كده
ومش لاقى حد عيان يعبرك
هههههههههههههههههههه

ربنـــــــــــــــــا معــــــــــــــــــاك
طيب مش كنتى استينى اعد الاول منشان اعرف اعد من تانى
كدة انا اتلغبط وهرجع اعد من تانى
ولو سمحتى لولاقيتى اى حاجة ذيادة قوليلى وترجعيهالى على طول
اوكى
ههههههههههه
:)
شكرا ليكى بجد
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
الف الف مبروك يا جوجو
تستحقها يا دكتور
بجد فرحتلك كتير
يارب دايما من نجاح لنجاح

وابقي طمنا علي اسعار الفزيتا
عشان الواحد لما يجي يكشف عندك يكشف وهو مطمن علي السعر

كن نفسي اجيب حاجه وانا جايه
بدل ما جايه وايدي فاضيه
بس لقيت اللوري اللي هحمل عليه الهديه عطلان
والعربيه اتقلبت
والسواق مات
يلا تتعوض بقي
 
التعديل الأخير:

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الف الف مبروك يا جوجو


تستحقها يا دكتور
بجد فرحتلك كتير
يارب دايما من نجاح لنجاح

وابقي طمنا علي اسعار الفزيتا
عشان الواحد لما يجي يكشف عندك يكشف وهو مطمن علي السعر

كن نفسي اجيب حاجه وانا جايه
بدل ما جايه وايدي فاضيه
بس لقيت اللوري اللي هحمل عليه الهديه عطلان
والعربيه اتقلبت
والسواق مات

يلا تتعوض بقي
ياربىىىى عليكى انتى ومرمر
كل دة يحصل النهاردة بلذات
وبعدين بتقولى لووورى هادا سيارة نقل كبيرة
لية
وهو حضرتك كنتى جايبالى فيل هدية
امممممم
مش عارف لية عندى احساس انى ندمت انى قولتلكم
هههههههههههههه
شكرا اكتييييييييييييييير بجد على تهنءئتك الرعة ةالجميلة
ربنا يباركك وياستى هديتك وصلت بمرورك الجميل وتهنئتك الحلوة
ربنا يباركك
وبلنسبة للأسعار ماتقلقيش
بس اعييى انتى ومالكيش دعوة
هههههههه
نورتى
 
التعديل الأخير:

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
الف مبروووك يا احلي جوجو


انا هاجي اكشف عندك وطبعا ببلاش


مبرووووووك ياقمر وانت تستاهل كل خير
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الف مبروووك يا احلي جوجو



انا هاجي اكشف عندك وطبعا ببلاش



مبرووووووك ياقمر وانت تستاهل كل خير
ميرسى يا مايكل باشا على تهنئتك الجميلة
وشكرا لحضورك وتشريفك ليا ها اليوم
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
ولو على الكشف ممكن يكون اوول مرة ماشى
لكن بعد كدة هتدفع تمنها وتمن المرة اللى مادفعتهاش قبل كدة
يلا يا عم ادينى بعملك ديسكاوند اهوة
هههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ميرسى يا مايكل باشا على تهنئتك الجميلة
وشكرا لحضورك وتشريفك ليا ها اليوم
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
ولو على الكشف ممكن يكون اوول مرة ماشى
لكن بعد كدة هتدفع تمنها وتمن المرة اللى مادفعتهاش قبل كدة
يلا يا عم ادينى بعملك ديسكاوند اهوة
هههههههههههه




ليه بس كده يا جوجو ده انا حتي كنت هعملك اعلانات واجبلك زباين قد كده


وطبعا النصف بالنصف بس متقولش لحد
:t30:


بس يا خوفي منك علي العيانيين :t9:


ربنا يباركك ياقمر


 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
ليه بس كده يا جوجو ده انا حتي كنت هعملك اعلانات واجبلك زباين قد كده


وطبعا النصف بالنصف بس متقولش لحد :t30:


بس يا خوفي منك علي العيانيين :t9:


ربنا يباركك ياقمر


اييييييوة
بلاش عيانين وحياتك
علشان يا خوفك منىىىى
اصل اللى انت ماتعرفوش ان مش اى حد بينجح بيبقى دوكتور
وانا من ضمن الناس دى
ههههههههههههههههههههه
ميرسى اوى لمدعبتك الجميلة
ربنا يباركك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
كده يا جوجو
انا اخر من يعلم
ماشى هردهالك
ههههههههههه
الف مليووووووووووووووون مبرووووووووك ياباشا
بجد فرحت جدا لنجاحك ويارب ديما من نجاح لنجاح
وربنا يجعلك من اسباب مجد اسمه القدوس
بس كنت عايز اسألك هوه انت قسم ايه
لو اسنان قولى انا عندى سنه ومش بتوجعنى
ومش عايز اعملها اى حاجه
هههههههههههههههههه
الف مبروووووووك ياباشا
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
كده يا جوجو

انا اخر من يعلم
ماشى هردهالك
ههههههههههه
الف مليووووووووووووووون مبرووووووووك ياباشا
بجد فرحت جدا لنجاحك ويارب ديما من نجاح لنجاح
وربنا يجعلك من اسباب مجد اسمه القدوس
بس كنت عايز اسألك هوه انت قسم ايه
لو اسنان قولى انا عندى سنه ومش بتوجعنى
ومش عايز اعملها اى حاجه
هههههههههههههههههه

الف مبروووووووك ياباشا
اهلا اهلا بلباشا الكبير
منورنى يا باشا
ميرسى لتهنئتك الجميلة العزيزة على قلبى اوى
ولعلم حضرتك انا مش اسنان
ولو اسنان هغير القسم علشان معملكش السنة اللى مش بتوجعك
ورخهامة برخامة بقى هة:t30:
صليلى اتخصص جراحة انت طبعا عارف دى رغبتى من زمان
عموما ربنا يدبر
شكرا يا كيرو على ذوقك العالى
اتمنالك كل نجاح وتفوق
ونفرح فيك قريب انشاللة:)
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ونفرح فيك قريب انشاللة:)


وليه الازيه دى
عايز تفرح فيا
لا يا عم انا كده كويس اوى
ونشكر ربنا والحمد لله
لو قسم جراحه عندى قلم جاف عايز اعمله عمليه فى القلب
ياترى تكلف كام ؟؟
 

Kiril

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
2,776
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
كان الرب مع "كوم ويز مي" فكان ناجحا
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
وليه الازيه دى

عايز تفرح فيا
لا يا عم انا كده كويس اوى
ونشكر ربنا والحمد لله
لو قسم جراحه عندى قلم جاف عايز اعمله عمليه فى القلب

ياترى تكلف كام ؟؟
ههههههههههههه
دى بسيطة خااااالص
2 مليون جنية بس
واية رأيك هغيرلة الانبوبة بتاعت الحبر
اقصد القلب نفسة
فكر وقولى
ههههههههههههههههههه
لو شايف ان المبلغ كبير انا ممكن اخدة على دفعات
ميرسى خالص حبيبى على كلمتك الجميلة واللى ديما بتسعدنى
ربنا يباركك واتمنالك كل خير
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ههههههههههههه

دى بسيطة خااااالص
2 مليون جنية بس
واية رأيك هغيرلة الانبوبة بتاعت الحبر
اقصد القلب نفسة
فكر وقولى
ههههههههههههههههههه
لو شايف ان المبلغ كبير انا ممكن اخدة على دفعات
ميرسى خالص حبيبى على كلمتك الجميلة واللى ديما بتسعدنى

ربنا يباركك واتمنالك كل خير

لا ياباشا المبلغ تمام
انا كنت وديته قبل كده لدكتور كبير فى جراحه القلوب
قالى عايز 75قرش ( بالمصرى )
كده المبلغ تمام
اكتبلك شيك :Love_Letter_Send:
ههههههههههههه
ربنا يوفقك فى حياتك
 
أعلى