العفو انا مبحبش الكلام الكبير دة
vemy عضو نشيط عضو نشيط إنضم 3 أغسطس 2008 المشاركات 568 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة مع بابا يسوع 27 سبتمبر 2008 #21 العفو انا مبحبش الكلام الكبير دة
+meriet+ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 9 أغسطس 2008 المشاركات 770 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى حضن المسيح 30 سبتمبر 2008 #22 فعلا يا فيرينا احسلك تبعدى عن الفيس بوك اسمعى كلام اختك الكبيرة :d طبعا بعد فراشة