++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
ميرسي اوي ليك حبيبتي مرمر
على صراحتك في الاجابات ياجميل
بتقدرو تكلمو تسألوها وتجاوبي
ربنا معاكي حبيبتي ويبارك حياتك
وبعد شوية هيكون معانا ضيف جديد
 

mrmr120

قطة شقية
عضو مبارك
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
10,321
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
عايشة فى الدنيا
اسئلة جوجو

اهلا يامرمر
اهلا بيك ياجوجو


عاملة اية يامرمر فى الاسئلة دى
اهو ماشية

يلا ربنا معاكى بس على فكرة الاسئلة المرة دى صغيرة

جاهزة

نبتدى....
نبتدى

******************************


اية اكتر الاشياء زعلتك فى حياتك؟؟؟؟؟؟
الفراق والظلم والكدب والغش والخداع

******************************
تتمنى اية من ربنا فى المستقبل؟؟؟؟؟؟؟؟
انى اكون بنت مميزة فى كل حاجة
ويخلى لى المنتدى والاعضاء واهلى وكل الناس الى بحبهم

******************************
اية اكتر لعبة بتحبيها فى قسم الالعاب والمسابقات؟؟؟؟؟؟؟
لعبة السجن

******************************
هل تحبين الاكل؟؟ كم وجبة فى اليوم ؟ كم وزنك؟ هل تحبين لعبة كرة القدم ؟؟وبتلعبى مع مين ؟؟؟؟
انا مش بحب الاكل باكل وجبتين فى اليوم طبعا بينهم فواكة عصاير كدة يعنى
ووزنى 52 كيلو ومش بحب العب كرة بحب اتفرج بس

******************************
ماهو أكبر عمل قمتي بعمله والذي تطلب منك الجهد الكبير لإنجازة وإنجاحه؟؟؟؟
اكلة كدة اخترعتها اول مرة عملتها قعد 3 ساعات فيها تقولش اخترعت الذرة
والحمد لله عجبت ماما
هههههههههه

******************************
إذا حصل في يوم وكرهتي المنتدى .. أو حصلت معك مشكلة كبيرة جدااا في المنتدى ... فهل تنسحبين
لاء هحاول اصلح الغلط بس اهم حاجة ميكونش حد ظلمنى

ببساطة او أنك تحاولي أنك تصلحي الغلط وترجعى المنتدى تانى ؟ وبالنسبة لكرهك للمنتدى ... لو

كرهتيه كيف تعالجي ذلك ؟ بالأنسحاب ام ماذا ؟
لاء كل حاجة ليها سبب طبعا لو حصل مشكلة اكيد هتتحل وربنا مش هيرضى
بالظلم لاى حد

******************************
ما هى الحياة فى نظرك؟؟؟وما هو أجمل شئ فى الحياة؟؟ وما هو الشئ الذى كنتى تريدينه ولكنك لم

تحصلى عليه ؟
نظرتى للحياة متفائلة بس مع اى حاجة بسيطة بياس وارجع اتفائل تانى
واجمل شئ فى الحياة انى اصلى واصوم وبحب اهلى جدا ومقدرش استغنى
عن المنتدى والى فية ومفيش حاجة كنت عايزاها ومحصلتش لسة

******************************
عييد ميلادك يوم اية؟؟؟؟؟
22/12

******************************
هل انتى أجتماعية أم تحبين العزلة ؟
انا اجتماعية جدا بس لما اقعد شوية مع الناس يعنى فى الاول كدة تلاقينى مكسوفة
انما بعد كدة عادى اخد عليهم بسرعة

******************************
من أكثر واحد تحبية حالياً وسابقاً ؟
مفيش
بحب اخوية وكل صبيان العائلة كلهم اخواتى

******************************
اية اكتر حاجة بتفكرى فيها وانتى سرحانة مع نفسك ؟؟
مثلا حاجة انا مستنياها يعنى مثلا العيد هعمل اية فى
فرح حد من قرايبنا
النتيجة بتاعت اخر السنة
كدة يعنى

******************************
تفضلى المدرسة ام النت؟؟؟؟
النت طبعا بس ساعات المدرسة علشان اصحابى

******************************
اكتر حاجة بتعجبك فى المنتدى؟؟؟
خفة دم كل الاعضاء

******************************
مين اللى علمك النت ؟؟؟ وامتة؟؟؟
الت انا اتعلمتة لوحدى بحب اجرب اى حاجة وبتطلع معايا
وامتة من 4 سنين

******************************
ماذا تتوقعى نفسك فى المستقبل؟؟؟
ابدا بنت زى كل البنات

******************************
من اقرب الناس اليك تقوليلة همومك ومشاكلك ؟؟
ماما وانتيمى

******************************
متى اخر مرة بكيتى فيها ولماذا ؟
لاء انا بعيط على طول اخر مرة حد كان ظلمنى
وفى كتير بقى

******************************
اختارى ثلاثة دول تتمنى زيارتها
امريكا ولندن وباريس

******************************
أذكرى موقف في حياتك كل ما تتذكرية تضحكى
لعلمك كل حياتى مواقف
واكترها فى المدرسة
ودة قولتة قبل كدة

******************************
اكتر اية بتحبيها ووخداها قدوة ليكى؟؟؟
الرجل الحكيم

******************************
اكتر لعبة بتحبى تمارسيها ؟؟؟
السباحة وساعات الكونغ فو

******************************
اكتر مغنى ومغنية بتحبية؟؟؟؟؟؟؟
مغنى محمد حماقى
وجنات وسوما

******************************
يلا كفاية كدة النهاردة

ويارب الاسئلة تعجبك
مرسى اوى على الاسئلة الجميلة دى
ربنا معاك

....................


 

mrmr120

قطة شقية
عضو مبارك
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
10,321
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
عايشة فى الدنيا
ميرسي اوي ليك حبيبتي مرمر
على صراحتك في الاجابات ياجميل
بتقدرو تكلمو تسألوها وتجاوبي
ربنا معاكي حبيبتي ويبارك حياتك
وبعد شوية هيكون معانا ضيف جديد


مرسى ياارووجة ياقمر على
استضفتك ليا
ربنا يباركك
 

magednady

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
96
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

محدش عايز يسالنى
 

+bola+

New member
إنضم
20 يوليو 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

انتو زي العسل الي بيلمع زي عين الطفل الي بتبرق لما همست ضحك تجيلو يرتني اعرف اتكلم معاكو مبعرفش
 

magednady

New member
عضو
إنضم
15 يونيو 2007
المشاركات
96
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

ياريت الواحد يكون مورهوش حاجة مش هايشبع منكو ربنا معاكو

 

برنسيسةاسكندرية

برنسيسةالحزن
عضو مبارك
إنضم
19 يونيو 2007
المشاركات
324
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
فى عيون حبيبى ياسوع
رد على: ++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

بسم الاب البادى والابن الفادى والروح القدس علية قوتى واعتمادى
مرمر انت بجد من كلامك واضح انك شقية اوى اوى ومرحة جدا ويارب تفضلى كدة ومتخليش الدنيا تغلبك خليكى انتى ديما الاقوى انا معنديش اسئلة كفاية اوى اللى عرفتو من اجاباتك انك بجد بت عسولة ربنا يحافظ عليكى
________________________________
صلو من اجلى
 

mrmr120

قطة شقية
عضو مبارك
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
10,321
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
عايشة فى الدنيا
رد على: ++ لقاء مع الأمورة mrmr120 ++

بسم الاب البادى والابن الفادى والروح القدس علية قوتى واعتمادى
مرمر انت بجد من كلامك واضح انك شقية اوى اوى ومرحة جدا ويارب تفضلى كدة ومتخليش الدنيا تغلبك خليكى انتى ديما الاقوى انا معنديش اسئلة كفاية اوى اللى عرفتو من اجاباتك انك بجد بت عسولة ربنا يحافظ عليكى
________________________________
صلو من اجلى


مرسى اوى اوى اوى يابرنسيسة الاسكندرية
انتى الى عسل وسكر وشربات كمان
بجد انتى انسانة طيبة اوى
ربنا يباركك
 

كارز

New member
إنضم
18 أكتوبر 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
القاهره
مسا الورد
ازيك يا قمر
من غير ما اشوفك انتى بنوته زى القمر
بتعملى اي لما تكونى مخنوق
ما هى اكتر حاجه بتحبي فى حياتك
وعلى فكره انا جديد فى المنتدى
ربنا يكون معاكى
 

هو ابوى

New member
عضو
إنضم
4 يناير 2009
المشاركات
42
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
حضن الفادى
مرمر انا جون ممكن تقبلينى الاول اخ ليكى وبعد كدة هساليك حبيت اسالة علشان انتى هتكونى اختى يا ريت توفقى
 
أعلى