لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

ممكن
الالى بعدى لو قولت لواحد ممكن نكون اصدقاء وقالك ممكن
 

بنت ماما العدرا

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2007
المشاركات
525
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هقوله طبعا نكون اصدقاء بس ليه .
لو قولت لواحد ممكن نكون اصدقاء وقالك ليه اشمعنى انا هتقوله ايه ؟
ههههههههههههههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هقوله الصداقه شىء جميل وصفاته اجمل
لو طلبت من واحد انوا يكون صديقك وقالك الصداقه جميله وصفاتها اجمل هتقوله ايه
ههههههههههههههههه
 

Ramzi

†المسيح مخلصي †
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
2,543
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
† الأردن †
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

برضو حقله العب بعيد
بالعكس انا حرحب بيه دايما
الي بعدي
وعلى راي ماجدة الرومي
كن صديقي ...
 

بنت ماما العدرا

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2007
المشاركات
525
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هقوله كلامك كله صح الصداقة شىء جميل وصفتها اجمل
بس اللى يستحق الصداقة دى لازم يحافظ عليها و يكون قدها .
لو مثلا فى صديق او قريب شاف معاك حاجه وقلدك وعمل زيك بالضبط هتقول ايه ؟
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

اكيد طبعا الصداقه دى اروع واجمل حاجه فى الدنيا
بالعكس اذا كانت الحاجه دى كويسه
هشجعه انوا يعملها
لو قالولك محتاجينك تساعدنا بدمك هتقول ايه
 

ينبوع المحبة

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
3,306
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
فى حضن ابويا اللى فدانى
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هاقولة معطلكش

ههههههههههههههههه

هاقولة معنديش اغلى منة اساعدك بية

لو قالولك عايزينك تغشش زميلك ها تقول اية
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

افكر
لو هوه زميله اوووووووى هغششه
وبعد كده هقول ربنا يسامحنى
هههههههههههههههه
لو قالولك نشيلك السنه ونديلك مليون جنيه
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

وايه المشكله لما اشيل سنه وفي مقابل اخد مليون جنيه هو حد لاقي ياكل وبعدين انا لو خلصت بدري واخدت 4سنين الجامعه وطلعت هعمل بيهم ايه
اللي بعدي لو واحد مقرب ليك اوي وجالك فجاه وقالك انا مش بحبك وانتي انتهيت من حياتي هترد تقوزله ايه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

الصراحه هيكون الموقف صعب جدا بس هوه الالى اختار وفى مثل بيقول &الالى يبيعك بيعه&
هقوله خلاص انت الالى اخترت
لو واحد صحبك اوى وقالك هات عشره جنيه سلف وانت عارف انوا مش هايرجعها تانى
 

بنت ماما العدرا

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2007
المشاركات
525
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

لو فعلا محتجها هعطيهالو ومش هتأخر عليه .

ايه هوا احساسك لو الناس كلها ارتاحت لك وبقت تعرض مشاكلها لك وحسيت انك مشرف اجتماعى ؟
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هكون في قمه ساعدتي لما اشارك الناس همومها واحس اني قدمتلهم مساعده حتي لو كانت معنويه واحس اني شاركتهم احزانهم

ايه التصرف اللي هتعمله مع انسان بتكره ولاقيته قدامك ومضطر تتعامل معاه لفتره طويله
 

caro/كارو

New member
عضو
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
225
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفه
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هكون حذرة جداااااااااا و انا بعامله
هاتعمل ايه لو كنت فى السوبر ماركت و الحساب كبير جدااااا لدرجة انك مش عارف تتأكد من الحساب مع الكاشير؟
اختيارات: هاتوقف وتعيط- هاطلع الاله الحاسبة وتحسب معه هههههههههههههههههههههههههه
 

bnt elra3y

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
1 يونيو 2007
المشاركات
740
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هاروح اسيىء له السوبر ماركت
هههههههههههههههههههههههههههههه
هاتعمل ايه لو واحد ثبتك فى الشارع وطلب منك فلوسك وموبايلك وكل حاجة معاك ؟
اختيارات :
هاتديله كل حاجة ....... هاتتعارك معاه ....... هاتقف تعيط وتقول عاوز بابا
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

اكيد هديله كل حاجه
هوه انا مستغنى عن عمرى
ههههههههههههه
تعمل ايه لو جالك سفر بره مصر وانت نفسك تقعد فى مصر فى الوقت ده وكان ده حلمك زمان انك تسافر
 

bnt elra3y

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
1 يونيو 2007
المشاركات
740
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هاولع فى نفسي واخلص
طالما حلمى من زمان هاسافر الا لو دى حاجة جامدة مينفعش بكل الاحوال اسيبها واسافر
دى اكيد هاتبقي حكمة ربنا

تعمل ايه لو انت بتشم وردة جمييييييييييييلة ومختش بالك ان فيها نحلة جمييييييييييلة ودخلت جوه منخيرك ؟؟:ranting:
 

losivertheprince

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
1,265
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

سلام المسيح :
هو ده سؤال ولا كابوس ؟ ههههههههههههههه
عادي هعمل مش واخد بالي واكمل شم لغاية لما النحلة توصل للقلب وتموت مخنوقه ههههههههههههههههه

تعمل ايه لو حد حسيت انه بيحبك وعايز يرتبط بيك وانت مرتبط بحد تاني !!!!!
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

سوال جامد يا لوسيفر
هحاول باسلوب لبق وبطريقه لطيفه احسسه انه صديقي واخويا وانه مش حاجه تانيه غير كده


هتعمل ايه لو لقيت الشخص اللي بيحبك طلع كذاب وبيضحك عليك
 

بنت ماما العدرا

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2007
المشاركات
525
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هأخذ الامور ببساطه وهحسسه انه مكنش فى بالى خالص .

ايه هوا احساسك لو عرفت ان فى حد بيحبك وانتا مش حاسس بيه خالص ؟
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: لعبة( لو قالوا لك (...) ايش حتقول له؟؟

هحاول اعوضه واكون كويسه معاه بس دا مش معناه اني لازم ابدله نفس الشعور بس ممكن الاقي نفسي ابتديت احس بيه بعدين
تعمل ايه لو حسيت بالخيانه من صديقك
 
أعلى