رد على: لعبة كنت فين الساعة!!
الساعة 6 مساء للاسف الشديد معرفش كنت فين اصل فى الوقت بالذات بالذات يعنى بيجيلي زهايمر
بس اكيد كنت فى البيت ياه شوفتوا التغير
ههههههههههههههههههه
اللى بعدى كنت فين الساعة 47 يوم 76 فى شهر بلعيم
ههههههههههههههههههههه
لا كنت فين الساعة 2 بليل امبارح؟
الساعة 6 مساء للاسف الشديد معرفش كنت فين اصل فى الوقت بالذات بالذات يعنى بيجيلي زهايمر
بس اكيد كنت فى البيت ياه شوفتوا التغير
ههههههههههههههههههه
اللى بعدى كنت فين الساعة 47 يوم 76 فى شهر بلعيم
ههههههههههههههههههههه
لا كنت فين الساعة 2 بليل امبارح؟