لعبة المسافات بين الكلمات

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
وكان صوت من السموات. انت ابنى الحبيب الذى به سررت
اى خدمه يامستر اشرف
طب شوفوا دى
الضربهالليمتموتنيشتقوينى



الضربه اللي متموتنيش تقوينى
طب ايه رايكم في ديه:

رحتاشتريتبخمسهجنيهبنمنحسينالبنان
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ايه ده يامونى
غالبا كده والله اعلم يعنى

( رحت اشتريت بخمسه جنيه بن من حسن البنات )

طب خد دى بقى
اكلتقفصبصلمصيتقفصقصب

يلا بقى بالشفا ههههههههههههههههه
 

shadymokhles

أبــــن المسيـــــــــــح
عضو مبارك
إنضم
16 ديسمبر 2006
المشاركات
306
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
اكلت قفص بصل مصيت قفص قصب

طيب دى
قميصنفيسةنشفولامانشفش
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
قميص نفسية نشف ولا مانشفش

طيب
منذاالذىيفصلناعنحبه
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
يسوع المسيح صام عنا اريعين سوما واربعين ليله
طب ودى

( منضربكعليخدكالايمنحوللهالاخرايضا )
 

shadymokhles

أبــــن المسيـــــــــــح
عضو مبارك
إنضم
16 ديسمبر 2006
المشاركات
306
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
من ضربك على خدك الايمن حول له الاخر ايضا

طيب دى

يسوعبيدورعليافىوسطالجبالالعالية
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ترنيمه جميله جدا
يسوع بيدور عليا وسط الجبال العاليه
اسمع دى
امسكياربايديزيبطرسزمانلماقريسغرقمسكتايديهبحنان
 

اشرف مجدى

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
852
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
امسك يا رب ايدى زى بطرس زمان لما قريس غرق مسكت يديه بحنان
اى خدمه
طب خد دى
منمنكميبكينىعلىخطيهفانكنتاقولالحقفلماذالستمتؤمنونبى
رد يا عم
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
من منكم يبكتنى على خطيئة فان كنت اقول الحق لماذ لا تومنون بى


اناهوالطريقوالحقوالحياةليساحدالىالابىالابى
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ياعم اكتبها صح الاول
او احفظها صح :t33:
انا هو الطرق والحق والحياة ليس احد ياتى الى الاب الا بى


خدوا دى طيب
الجواباللينيصرفالغضبويلينالعظام
 

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الجواب اللين يصرف الغضب ويلين العظام

ظالمالفقيريعيرخالقهويمجدهراحمالمسكين
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
برافو عليك يامينا

ظالم الفقير يعير خالقه ويمجده راحم المسكين


انكاناللهمعنافمنعلينا
 

اشرف مجدى

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
852
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
ان كان الله معنا فمن علينا
تعلموانذاكاظهرلكىيرفعخطاياناوليسفيهخطيه
 

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
ان كان الله معنا فمن علينا
تعلموانذاكاظهرلكىيرفعخطاياناوليسفيهخطيه



تعلموا ان ذاك اظهر لكى يرفع خطايانا وليس فيه خطيه

انتياسيديحولتليالعقوبهخلاصاكراعصالحسعيتفياثرالضالكابحقيقيتعبتمعياناالذيسقطت
 

فقاقيع الهواء

ابن ابونا بيشوى كامل
عضو مبارك
إنضم
26 فبراير 2007
المشاركات
1,284
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال
انت يا سيدى حولت لى العقوبة خلاصا كراع صالح سعيت فى اثر ( طلب ) الضال كأب حقيقى
تعبت معى انا الذى سقطت ( من صلوات القداس الاغريغورى )
اتبعواالسلاممعالجميعوالقداسهالتيبدونهالنيرياحدالرب
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
لن يرى احد الرب
تمام كدة يا فينو انتى ومينا

طيبنقولوالكلمةصارجسدوحلبيننا
 
أعلى