طب اقول انا بشوقوحنينوصبرسنينبكليقينوايمان
heidi عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 9 يونيو 2006 المشاركات 823 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 16 مارس 2007 #21 طب اقول انا بشوقوحنينوصبرسنينبكليقينوايمان
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 16 مارس 2007 #22 بشوق وحنين بصبر سنين بكل يقين وايمان
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 16 مارس 2007 #23 ودى بتاعتى ازاىبعدماعرفتيسوعبحنانقلبهوصوتهالمسموعاعطشتانىلاىخطيئةدايسوععندهالينبوع
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 18 مارس 2007 #24 ماشى ياعم باسم ازاىبعدماعرفتيسوعبحنانقلبهوصوتهالمسموعاعطشتانىلاىخ طيئةدايسوععندهالينبوع ازاى لعد ماعرفت يسوع بحنان قلبه وصوته المسموع اعطش تانى لاى خطيئه دا يسوع عنده الينبوع ترنيمه جميله بجد واحلولى بقى سؤالى منذالذييقولفيكونوالربلميامر يمكن تكون صعبه شويه هههههههههههههههههههههههههه
ماشى ياعم باسم ازاىبعدماعرفتيسوعبحنانقلبهوصوتهالمسموعاعطشتانىلاىخ طيئةدايسوععندهالينبوع ازاى لعد ماعرفت يسوع بحنان قلبه وصوته المسموع اعطش تانى لاى خطيئه دا يسوع عنده الينبوع ترنيمه جميله بجد واحلولى بقى سؤالى منذالذييقولفيكونوالربلميامر يمكن تكون صعبه شويه هههههههههههههههههههههههههه
Moony34 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 17 أكتوبر 2006 المشاركات 1,116 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 18 مارس 2007 #25 من ذالذي يقول فيكون والرب لم يامر سوفانسيالمسواليوموقدانسيغدا
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 18 مارس 2007 #26 سوف انسى امس واليوم وقد انسى غدا اللى بعدى يامنبحضورةنفسىتطيب
Moony34 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 17 أكتوبر 2006 المشاركات 1,116 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 18 مارس 2007 #27 veansea قال: سوف انسى امس واليوم وقد انسى غدا اللى بعدى يامنبحضورةنفسىتطيب أنقر للتوسيع... يا من بحضورة نفسى تطيب طيب منلهأذنانللسمعفليسمعمايقولهالروحللكنائس
veansea قال: سوف انسى امس واليوم وقد انسى غدا اللى بعدى يامنبحضورةنفسىتطيب أنقر للتوسيع... يا من بحضورة نفسى تطيب طيب منلهأذنانللسمعفليسمعمايقولهالروحللكنائس
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 18 مارس 2007 #28 من له اذنانا للسمع فليسمع ما يقوله الروح للكنائس
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 18 مارس 2007 #29 هكذاقالالربلاشيعاءهانذااخلصمنعناءويعرفالمصريونربناويعرفربنامصرنا
اشرف مجدى New member عضو إنضم 17 فبراير 2007 المشاركات 852 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 18 مارس 2007 #30 اوكى سهلا هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا طب خذ هذا اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا
اوكى سهلا هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا طب خذ هذا اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا
اشرف مجدى New member عضو إنضم 17 فبراير 2007 المشاركات 852 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 18 مارس 2007 #31 اوكى سهلا هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا طب خذ هذا اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا على فكره انا مسلم واحب الدين المسيحى
اوكى سهلا هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا طب خذ هذا اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا على فكره انا مسلم واحب الدين المسيحى
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 18 مارس 2007 #32 يا استاذ اشرف انت نورتنا الله بين محبته لنا لانه ونحن بعد خطاة مات المسيح لاجلنا ايه جميلة اوى بجد
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 18 مارس 2007 #33 لانههكذااحباللهالعالمحتىبذلابنهالوحيدلكىلايهلككلمنيومنبهبلتكونلهحياةابدية
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 18 مارس 2007 #34 لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية اية رائعة ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا
لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية اية رائعة ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 18 مارس 2007 #35 Coptic Man قال: لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية اية رائعة ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا أنقر للتوسيع... يا سيدى كم كان قاسيا موتك على صليب العار وقبل ان يحمل كحمل تهيا بارا ملاكالربحلحولخائفيهلينجيهم
Coptic Man قال: لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية اية رائعة ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا أنقر للتوسيع... يا سيدى كم كان قاسيا موتك على صليب العار وقبل ان يحمل كحمل تهيا بارا ملاكالربحلحولخائفيهلينجيهم
Marmor New member إنضم 13 مارس 2007 المشاركات 38 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 18 مارس 2007 #36 ملاك الرب حل حول خائفية لينجيهم ايةاكترفيلمبتحبة
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 18 مارس 2007 #37 ايه اكتر فيلم بتحبه الربنوريوخلاصيفممناخاف
lovebjw بحبك يا يسوع عضو مبارك إنضم 28 ديسمبر 2006 المشاركات 3,329 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 19 مارس 2007 #38 الرب نورى وخلاصى ممن اخاف اذاكانالربمعانافمنعلينا
اشرف مجدى New member عضو إنضم 17 فبراير 2007 المشاركات 852 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 19 مارس 2007 #39 اذا كان الرب معانا فمن علينا جميله اوى همممممم خذ هذه وكانصوتمنالسماوات.انتابنىالحبيبالذىبهسررت
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 19 مارس 2007 #40 وكان صوت من السموات. انت ابنى الحبيب الذى به سررت اى خدمه يامستر اشرف طب شوفوا دى الضربهالليمتموتنيشتقوينى
وكان صوت من السموات. انت ابنى الحبيب الذى به سررت اى خدمه يامستر اشرف طب شوفوا دى الضربهالليمتموتنيشتقوينى