لعبة المسافات بين الكلمات

heidi

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
9 يونيو 2006
المشاركات
823
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
طب اقول انا


بشوقوحنينوصبرسنينبكليقينوايمان
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
بشوق وحنين بصبر سنين بكل يقين وايمان
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
ودى بتاعتى

ازاىبعدماعرفتيسوعبحنانقلبهوصوتهالمسموعاعطشتانىلاىخطيئةدايسوععندهالينبوع
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
ماشى ياعم باسم ازاىبعدماعرفتيسوعبحنانقلبهوصوتهالمسموعاعطشتانىلاىخ طيئةدايسوععندهالينبوع

ازاى لعد ماعرفت يسوع بحنان قلبه وصوته المسموع اعطش تانى لاى خطيئه دا يسوع عنده الينبوع
ترنيمه جميله بجد
واحلولى بقى سؤالى
منذالذييقولفيكونوالربلميامر
يمكن تكون صعبه شويه
هههههههههههههههههههههههههه
 

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
من ذالذي يقول فيكون والرب لم يامر

سوفانسيالمسواليوموقدانسيغدا
 

Moony34

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أكتوبر 2006
المشاركات
1,116
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
سوف انسى امس واليوم وقد انسى غدا
اللى بعدى
يامنبحضورةنفسىتطيب


يا من بحضورة نفسى تطيب

طيب
منلهأذنانللسمعفليسمعمايقولهالروحللكنائس
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
من له اذنانا للسمع فليسمع ما يقوله الروح للكنائس
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
هكذاقالالربلاشيعاءهانذااخلصمنعناءويعرفالمصريونربناويعرفربنامصرنا
 

اشرف مجدى

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
852
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
اوكى سهلا
هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا
طب خذ هذا
اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا
 

اشرف مجدى

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
852
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
اوكى سهلا
هكذا قال الرب لاشعياء ها انا ذا اخلص من عناء ويعرف المصريون ربنا ويعرف ربنا مصرنا
طب خذ هذا
اللهبينمحبتهلنالانهونحنبعدخطاةماتالمسيحلاجلنا
على فكره انا مسلم واحب الدين المسيحى
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
يا استاذ اشرف انت نورتنا
الله بين محبته لنا لانه ونحن بعد خطاة مات المسيح لاجلنا

ايه جميلة اوى بجد
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
لانههكذااحباللهالعالمحتىبذلابنهالوحيدلكىلايهلككلمنيومنبهبلتكونلهحياةابدية
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية

اية رائعة

ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
لانه هكذا احب الله العالم حتى بذل ابنه الوحيد لكى لا يهلك كل من يومن به بل تكون له حياة ابدية

اية رائعة

ياسيديكمكانقاسياموتكعليصليبالعاروقبلانيحملكحملتهيابارا

يا سيدى كم كان قاسيا موتك على صليب العار وقبل ان يحمل كحمل تهيا بارا
ملاكالربحلحولخائفيهلينجيهم
 

Marmor

New member
إنضم
13 مارس 2007
المشاركات
38
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ملاك الرب حل حول خائفية لينجيهم

ايةاكترفيلمبتحبة
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الرب نورى وخلاصى ممن اخاف

اذاكانالربمعانافمنعلينا
 

اشرف مجدى

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
852
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
اذا كان الرب معانا فمن علينا
جميله اوى
همممممم
خذ هذه
وكانصوتمنالسماوات.انتابنىالحبيبالذىبهسررت
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
وكان صوت من السموات. انت ابنى الحبيب الذى به سررت
اى خدمه يامستر اشرف
طب شوفوا دى
الضربهالليمتموتنيشتقوينى
 
أعلى