رد على: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب
بمناسبه رجوعي للمنتدي احب ارحب بالاعضاء الجدد في لعبتي واقولهم اهلا
وانا عايز مشرفين عندي وكل سنه وانتوا طيبين وبالمناسبه الحلوة دي انزل اللي
علي المروحه و اطفيها لاني من ساعه ممشيت وهي شغاله ودي مروحتي
مش كهربا علي الفاضي مش مال سايب ياخوناااااااااااااااااااا
هههههههههههه وكل سنه وانتوا طيبين