لعبة المروحه تعالوا كلكم العبوا

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

اى خدمه انا تحت الامر
ودا اكييييييييييييييييييييييييييد علشان المحبه
 

جارجيوس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
31 مارس 2008
المشاركات
12,134
مستوى التفاعل
100
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

لا لا لا يا ريتا انت شطوره و اكيد رح تنزليني
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

لا محد يطلعني مع نعمه
يتنزليني ياتنزليه
اختريلك حل
الا المروحه كدا حتوووووووووووووووولع عشان حيبقا في عركه فوق
بس الاحسن انك تنزليني
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اللى عاوز ينزل يجبلى مصاصه حمرا وكبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييره
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
وبعدين ابقى افكر انزل مين
 

جارجيوس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
31 مارس 2008
المشاركات
12,134
مستوى التفاعل
100
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

لا لا لا يا ريتا انت كويسه و اكيد رح تنزليني
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

لاااااااااااااااااااااااااااااا
انا مش كويسه انا ريتا
وبعدين ممكن سؤال بجد هو انت منين علشان اللغه مش عربى ؟؟
سورى بجد بس عاوز اعرف لو انت مش عاوز خلاص كلنا اولاد ربنا ومن جسده
لاننا اعضاءه
 

JOJE

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
23 يونيو 2009
المشاركات
3,384
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

[/IMG]حببتي ريتا خودي مصاصه كتير اهيت يلا خليكي شطره ونزلينييييي


537718595.jpeg




126886200.jpeg
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

نزليني يا امورة
واوعدك اني ها طلعك مكاني

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

ريتا المحبه
وين المحبة تبعيتك
انتي لا انتي ريتا الشر
هههههههههههههه
بس لما حدن ينزلني
شوفي شو رح اعمل فيكي
يا شطورة

 

راشي

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
10 ديسمبر 2008
المشاركات
1,435
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
في عيون حبيبي يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

بقي كدا ريتا مااااااااااشي لما انزلك....... انا بدوخ بجد وبعدين اللي بعملة في الناس هيطلع عليااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لالالالالالالالالا انا عايزة انزل ماليش دعوة انتي فين يامرمورة وفينك ياجوجي........ ماشي ماشي لما انزلكم
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

نزلوني
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

تدفعوا كاااااااااااااااااااااام وانزلكوا
بس على فكره انا مش اسمى ريتا انا اسمى مريم
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

طيب يا مريم
انا منزعج فوق
نزليني
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

ليه يا كليمو على فكره ممكن تدخل على لعبه البيت بيتك ونتكلم هناك
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

ايه رأيك نتكلم هناك علشان نتعرف على بعض
وبعدين انا مش عارف يا ابنى دا حتى فوق الجو حلو
وبعيد عن انفلونزا الخنازير
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

ههههههههههههههه
الظاهر انك مهضومة
 

جارجيوس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
31 مارس 2008
المشاركات
12,134
مستوى التفاعل
100
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

لاااااااااااااااااااااااااااااا
انا مش كويسه انا ريتا
وبعدين ممكن سؤال بجد هو انت منين علشان اللغه مش عربى ؟؟
سورى بجد بس عاوز اعرف لو انت مش عاوز خلاص كلنا اولاد ربنا ومن جسده
لاننا اعضاءه

ليش يعني انا بكتب اسبانيولي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يلا على المروحه يا ريتا​
 

ريتا المحبه

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2009
المشاركات
342
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

هههههههههههههههه
ماشى مش هتقصر برضوا ولا هخاف انا بموت فى المروحه
 

جارجيوس

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
31 مارس 2008
المشاركات
12,134
مستوى التفاعل
100
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد: لعبة المروحه تعالوا كلكم العب

هههههههههههههههه
ماشى مش هتقصر برضوا ولا هخاف انا بموت فى المروحه

هذا الي بدي اياه

يا رب تكوني فهمتي علي

يا رب

يا رب
 
أعلى