لعبة الحدوتة

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: لعبة الحدوتة

[COLOR="DeepSkyBlue]لالالالالالالالالالالا
ياجماعه مكنش فيها حاجه خالص
هو كل الحكايه انها كانت نايه وبزيت كتييييييير
وريمو يعزم مرمر على بطاطس من بتاعه جاسى[/COLOR]​
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: لعبة الحدوتة

[COLOR="DeepSkyBlue]لالالالالالالالالالالا
ياجماعه مكنش فيها حاجه خالص
هو كل الحكايه انها كانت نايه وبزيت كتييييييير
وريمو يعزم مرمر على بطاطس من بتاعه جاسى​

لو انتى شايفة ان كدة مفهاش حاجة
يبقى الواحد طبايخ كبير وهو مش واخد باله


الناس بتقول عليهم

محدش بياكلها بالساهل [/COLOR]
 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: لعبة الحدوتة

'fuh hn p]طبعا اى حد غيرى لازم يكون طباخ كبيييييييييير اوى
ههههههههههههههههههه
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: لعبة الحدوتة

لالالالالالالالالالالالالالا بعد الشر عليكى يامرمر انتى وريمو من البطاطس بتاعت جاسى ربنا مايوريكم ياجمااعه ههههههههههه
نقول بقه لف مع مارسلينو
 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: لعبة الحدوتة

نعزم بقى البطاطس بتعاهه مامه ميرا
هههههههههههههههههههههههههههه
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: لعبة الحدوتة

ساعتها مش هيردوا يمشوا ياجاسى وهيبقوا عاوزين ياكلوا كل شويه بطاطس هههههه:beee:
 

mrmr120

قطة شقية
عضو مبارك
إنضم
18 أغسطس 2006
المشاركات
10,321
مستوى التفاعل
27
النقاط
0
الإقامة
عايشة فى الدنيا
رد على: لعبة الحدوتة

هههههههههههه
وكلهم بيقولوا الله طعمها وحش
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: لعبة الحدوتة

ونقول ميرا
 

remoo

كنت اعمي والان ابصر
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2007
المشاركات
1,333
مستوى التفاعل
4
النقاط
38
رد على: لعبة الحدوتة

راكبين طيارة ورايحين فرنسا
 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: لعبة الحدوتة

فرنسا ربنا يخليك يارب
يسمع من بؤقك ربنا
المهم ان ميرا امفروض انها نايمه فغالبا هتلف الدنيا بالطياره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: لعبة الحدوتة

انا صحيت خلاص ياجاسى بس بعد ازنك وبعد ازن جوزى طبعا ياريتا الطيارة تلف وتروح بينا على سويسراااااااااااا انتى عارفه انا بحبها ازاى ههههههه
ياترى ايه كلام الناس بقه
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: لعبة الحدوتة

والناس بتقول عليهم دول جماعة ارهابين رايحو يفجرو سويسرا
ومش راضين يدخلو الطيارة بتاعتهم



 

جاسى

عضوه مباركه من يسوع
عضو نشيط
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
5,877
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
على قدميه وبين ذراعيه
رد على: لعبة الحدوتة

ميرا يعلم ربنا كنت داخله اكتب سويسرا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احنا ارهابين ياباسم
ربنا يسامحك:smil13:
داحنا الخليه نفسها
ههههههههههههههههههههههه
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: لعبة الحدوتة

انا متهيلى ان اسامة هى جاسى
ومير الملا عمر
وخليها على الله انشالله هنكسب
طيب ونقول ريمو
 
أعلى