رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت
يلا هيصة ياعيال ال عايز يعمل شات ال
وانا عايزة استجم فى الزيطة دى
هههههههههههههههههه
طيب انا تعبانة ومش عارفة انام من فضلكوا حطوا الشبب فى بؤكوا
يلا هيصة ياعيال ال عايز يعمل شات ال
وانا عايزة استجم فى الزيطة دى
هههههههههههههههههه
طيب انا تعبانة ومش عارفة انام من فضلكوا حطوا الشبب فى بؤكوا