لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

وانا مش بحب الشاى

اللى هعمل كابتشينو انا ومرمر بس

بس هعمل لماما وبابا بس
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

ايه رايكم لا شاى ولا نسكافيه ولا كابتشينو ده ميعاد الغدا ...........شوفوا بقى هنتغدى ايه النهارده ومين اللى هيطبخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

متنسوشى تسيبولى اكلى علشان انا سهرانة برة انهارداة
و ياريت ارجع القيكو نايمين علشان مشى ناقصة صداع زى كل يوم
بلا قرف بيت يجيب شلل كلى حتى مشى نصفى
ههههههههههههههههههههههههههه
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

ههههههههههه

طب خلاص خدينى معاكى انا اختك حبيبتك

ماشى انا هجهز بسرعه اهو
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

اخدك فين اسم الله
انا مبخدودتشى عيال معايا
انا هروح لوحدى اتلمى يا بنت
و اقعدى جنب اومك
جتك القرف
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

نعم يا هانم

ما عندناش بنات تسهر بره

اقعدي يا بت في البيت جنب امك بدال ما اكسر عضمك

بنات اخر زمن :ranting:
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

نعمممممممممممممم نعممممممممممممممممممممممممممممممممم
اية دا من امتى طلعلك صوت يا افندى انت
ما تلم نفسك شوية تكسر عضم مين انشالله
اتلم يا بابا متعملناشى فيها سى السيد
ما بقاشى ناقصى حد غيرك انت كمان يقولى هكسر عضمك
روح يا شاطر العب بعيد و شوف انت بتعمل اية
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

حاضر انا ها اوريكي

الكرباج يا عزيزة​
 

استير

بنت يسوع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2007
المشاركات
853
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

كرباج مين يا شاطر
روح يا بابا العب بعيد
و اوعا الكرباج يعورك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

هى عزيزه دايما" تتأخر كده هههههههههههه عايزين نشوف دم
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

لا انا عايزه اشغل الكمبيوتر وهعليه على الاخر بقه
 

miki

New member
عضو
إنضم
7 فبراير 2007
المشاركات
191
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

ونا
عايز اولع فى البيت
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

اه ممكن برضه

انا عايزه حد يعملى كابتشينو على الصبح كده
 

miki

New member
عضو
إنضم
7 فبراير 2007
المشاركات
191
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

تحت امرك
عايزه قرش كبتشينوا
ولا عايزه كبتشينوا
من الى بيعمل
شنب
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

ينام ايه بس

انتى مش عارفه الساعه بقت كام

قومى ساعدى ماما فى البيت
 

miki

New member
عضو
إنضم
7 فبراير 2007
المشاركات
191
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

طب انا عيز حد يحضرلى الحمام علشان عايز استحمى
 

dr.sheko

God Bless U
عضو مبارك
إنضم
13 يوليو 2007
المشاركات
646
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: لعبة البيت بيتك؟؟ حلوة موووووت

هو حد فاضيلها عاوز اركز شويه
الصوت عالي وانا قافل باب الاوضه
مش عارف اعمل شات
حرام عليكوا هدوء لو سمحتم
 
أعلى