متنسوشى تسيبولى اكلى علشان انا سهرانة برة انهارداة
و ياريت ارجع القيكو نايمين علشان مشى ناقصة صداع زى كل يوم
بلا قرف بيت يجيب شلل كلى حتى مشى نصفى
ههههههههههههههههههههههههههه
نعمممممممممممممم نعممممممممممممممممممممممممممممممممم
اية دا من امتى طلعلك صوت يا افندى انت
ما تلم نفسك شوية تكسر عضم مين انشالله
اتلم يا بابا متعملناشى فيها سى السيد
ما بقاشى ناقصى حد غيرك انت كمان يقولى هكسر عضمك
روح يا شاطر العب بعيد و شوف انت بتعمل اية