لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

لا صح برافو عليك انا اللى توهت انت عارف الفول بقى ههههههههههه ( ها انا معكم كل الايام والى انقضاء الدهر ) بالشفا ياباشا ههههههههههههه
 

فقاقيع الهواء

ابن ابونا بيشوى كامل
عضو مبارك
إنضم
26 فبراير 2007
المشاركات
1,284
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
الإقامة
واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

ولا يهمك يا تويتى انا عاااااااااارف الصدمه اللى بتحصل للانسان بعد الفول
وبقول ربنا يشفى لكل واحد بياكل فول.......هههههههههه
والايه بتاعتك جميله جدا .... والرد بتاعها :
رب الجنود قد قضى فمن يبطل و يده هي الممدودة فمن يردها (اش 14 : 27)
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

اشعيا 43: 11 & 25
11 - انا انا الرب وليس غيري مخلص.

25 - انا انا هو الماحي ذنوبك لاجل نفسي وخطاياك لا اذكرها
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

أما انت يارب فلا تمنع رأفتك عنى تنصرنى رحمتك وحقك دائما
(مز 40:11)
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

اسألوا تعطوا ، اطلبوا تجدوا ، اقرعوا يفتح لكم .
( مت7:7 )
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

" من مثل الرب الهنا الساكن في الأعالي؟ "

مز 113 : 5
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

عبرانيين 13 : 8

يسوع المسيح هو هو امسا واليوم والى الابد.
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: لعبة الايات (ياريت كله يشارك)

:yaka:(عظيم هو سر التقوه الله ظهر فى جسد):yaka:​
 
أعلى