وين الاشاعة ولا اقول انا الاشاعة انك مش عايزة مينا ووخداة مصلحة
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #21 وين الاشاعة ولا اقول انا الاشاعة انك مش عايزة مينا ووخداة مصلحة
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #22 KERO KINGOOO قال: وين الاشاعة ولا اقول انا الاشاعة انك مش عايزة مينا ووخداة مصلحة أنقر للتوسيع... مش فاهم يعنى ايه ووخاة مصلحه دى
KERO KINGOOO قال: وين الاشاعة ولا اقول انا الاشاعة انك مش عايزة مينا ووخداة مصلحة أنقر للتوسيع... مش فاهم يعنى ايه ووخاة مصلحه دى
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #23 انتى وخداة مصلحة اية اللى مش عارفة تقرية بالظبط
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 26 يناير 2007 #24 الهرم وقع الهرم وقع يانااااااااااااااااااااااس
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #25 بتتكلم جد 1
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 26 يناير 2007 #26 222222
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #27 3 وقع على ابو الهول ولا على نفسة
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 26 يناير 2007 #28 لا وقع كده \/ > وقع غلط يعنى و لم الدور شويه عشان مراتى مش هقولك تانى
jesus mon pere عضو مبارك عضو مبارك إنضم 15 يناير 2007 المشاركات 588 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة عند قدمى الرب يسوع 26 يناير 2007 #29 انا شفت امبارح تريزا فى سياره زى ماتكون سياره اسعاف وكانت لابسه ابيض وبتعمل حركات غريبه مش عارف اللى حصلها
انا شفت امبارح تريزا فى سياره زى ماتكون سياره اسعاف وكانت لابسه ابيض وبتعمل حركات غريبه مش عارف اللى حصلها
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 27 يناير 2007 #30 ايون ايون مش لما الايعاف اتقلبت وجيت انا نجدتها ايون ايون بس اصلى مبحبش المجد الباطل
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 27 يناير 2007 #31 انا بقه شفت نيمو من اسبوعين وهو بيتخانق مع القطه وبيضربها عشان عاوز يشرب اللبن بتاعها ااااااااه يامفترى
انا بقه شفت نيمو من اسبوعين وهو بيتخانق مع القطه وبيضربها عشان عاوز يشرب اللبن بتاعها ااااااااه يامفترى
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 27 يناير 2007 #32 لا انا مضربتوش ده هو الى فضل يجرى ورايا علشان ياخد الاكل بتاع بندق الكلب بتاعى ده قط شرس اوى وبدقتى ياعينى غلبان ساكت ده بيخاف من خيالو بس على ما اعتقد ان القطه دلوقتى فى الانعاش
لا انا مضربتوش ده هو الى فضل يجرى ورايا علشان ياخد الاكل بتاع بندق الكلب بتاعى ده قط شرس اوى وبدقتى ياعينى غلبان ساكت ده بيخاف من خيالو بس على ما اعتقد ان القطه دلوقتى فى الانعاش
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #33 خبر الموسم المنتدى هيتقفل لمدة 4 اسابيع عشان نيمو غلط فى الادارة
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 29 يناير 2007 #34 شويه نفاااق هههههههههههههه يابنى الاداره دى ناس تمااااااااااام وعسل او ده حتى من كتر منا بحبهم ويحبونى خلونى رئيس المجلس المحلى الدولى العالمى الاقليمى المحدود لزراعة البرسيم وشغلانه دماغ بنبتدى 7 ونخلص 7 شغل بيخلص فى ساعتها ههههههههههههههه
شويه نفاااق هههههههههههههه يابنى الاداره دى ناس تمااااااااااام وعسل او ده حتى من كتر منا بحبهم ويحبونى خلونى رئيس المجلس المحلى الدولى العالمى الاقليمى المحدود لزراعة البرسيم وشغلانه دماغ بنبتدى 7 ونخلص 7 شغل بيخلص فى ساعتها ههههههههههههههه
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #35 هههههههههههه مش عارف انت لية علطول كدة يعنى امبارح عايزنى اشاركك فى الهجوم على الادارة ودلوقتى تقووووووووول انهم حبايبك علطووووووووووول منافق
هههههههههههه مش عارف انت لية علطول كدة يعنى امبارح عايزنى اشاركك فى الهجوم على الادارة ودلوقتى تقووووووووول انهم حبايبك علطووووووووووول منافق
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 31 يناير 2007 #36 بتقول ايه ياكيرو انا منافق ماشى ياعم بتوزنى على مخافة الاداره يانهار ازرق
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #37 طيب قول انا كداب وبكدة تبقى بتغلط فى الادارة يا اما تقول ان كلامى صح وتطلع بتغلط فى الادارة يعنى فى الحالتين انت بتغلط فى الادارة
طيب قول انا كداب وبكدة تبقى بتغلط فى الادارة يا اما تقول ان كلامى صح وتطلع بتغلط فى الادارة يعنى فى الحالتين انت بتغلط فى الادارة
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 31 يناير 2007 #38 لبستنى فى الحيطه كده يا كيرو ماشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى لا تعليق
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #39 وعلى فكرة يا اخونا اخر حاجة سمعت انا كلمة تعليق كلمة وحشة خالص وبما انا نيمو بيقول لاتعليق يبقى قصدة يشتم الادارة من تحت لتحت
وعلى فكرة يا اخونا اخر حاجة سمعت انا كلمة تعليق كلمة وحشة خالص وبما انا نيمو بيقول لاتعليق يبقى قصدة يشتم الادارة من تحت لتحت
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 1 فبراير 2007 #40 اية يا نيمو اشاعاتك خلصت ولا اية