- إنضم
- 9 نوفمبر 2005
- المشاركات
- 4,893
- مستوى التفاعل
- 50
- النقاط
- 0
557
اية دة اللعبة دى لسة شغالة
انا من راى اننا نلاحظ روك بينام الساعة كام
وندخل بقلب رجل واحد
وعقل رجل واحد
وكمبيوتر رجل واحد
وماوس رجل واحد
ونفتح صفحة رجل واحد
وننزل الارقام زى الصاروخ
وبعدين نلاقى روك صحى وكتب
1000
ههههههه
اية دة اللعبة دى لسة شغالة
انا من راى اننا نلاحظ روك بينام الساعة كام
وندخل بقلب رجل واحد
وعقل رجل واحد
وكمبيوتر رجل واحد
وماوس رجل واحد
ونفتح صفحة رجل واحد
وننزل الارقام زى الصاروخ
وبعدين نلاقى روك صحى وكتب
1000
ههههههه