لست محتاجة إلى مالٍــــــــــــــــــك

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
تزوجت شابة من رجل غنى فبدأت تستهين بأمها الفقيرة و تتجاهلها لأنها أصبحت ثرية .

و فى يوم , ذهبت لأم لتزور ابنتها . فطرحت إليها إالى الشارع ورقة فئة 20 جنيها . و قالت لها "

خذى هذا المبلغ و انا مشغولة الأن . ولا استطيع أن افتح لك . "

فنظرت الأم فوق بألم و قالت " أنا لست يا أبنتى فى حاجة إلى مالٍك , بل أنا فى حاجة إلى حبك

و عطفك . "

و غادرت الأم ألى بيتها وهى تذرف الدمع السخين .







[ لا تحقر أمــــــــــــــــك ]

سفر الأمثال 23 :22
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
يارب القصة تعجبكوا اذكرونى فى صلاواتكوا

اختكوا اكليل الشوك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
مؤثرة ومعبرة قصتك يا اكليل الشوك

الرب يسوع يبارك كل اعمالك......

 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى يا كليمو على مرورك و تشجيعك الىّ بجد ربنا يسوع يباركك
 

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
جميله خالص

تسلم ايدك
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى يا marcelino على مرورك الجميل ربنا معاك دومأ
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى النهيسى على مرورك و تشجيعك الىّ ربنا يعوضك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
قصه جميله جدا
ميرررررسى على القصه
ربنا يبارك حياتك
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
اكرم اباك وامك لكى تطول ايامك على الارض
ياساتر ياربى على البنت دى
ازاى تعامل امها اللى ربتها واتحملت عنها كتير بالطريقه دى
ربنا يرحم وتكون معاملتنا لاهالينا احسن من كده بكتيييييير
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى يا كوكو على مرورك و كلامك الجميل ربنا يباركك
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى يا twety كلامك الجميل دة و مرورك , و احنا لازم نعامل اهالينا احسن معاملة لانهم اول ما نحس و نتضايق او ......او....... هم اول ناس بيحسوا بينا و يخافو علينا و يشيلوا علينا كل حاجة وحشة
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
ميرسى يا tasoni queena على مروروك الجميل ربنا معاكى و يباركك يا طاسونى
 
أعلى