رد على: لازم كلنا ندخل نقوله هتوحشنا يا....
سلام المسيح
بجد انت من الناس الجدعه جدعآ الي الواحد قابلها هنا وربنا يخليك وبأذن ربنا هتعدي .... وبعدين الواحد عارف ان فيه رجاله زي علشان كده فيه شادر بطيخ جوايا
هتوحشتنا موووووووووووووووووووووووووووووت ياباشا بجد
هنفتقدك ان شاء الله هتقدى مده جيش وهتعدى عليك بسرعه ان شاء الله
وترجعلنا بألف سلامه
سلام المسيح
بجد انت من الناس الجدعه جدعآ الي الواحد قابلها هنا وربنا يخليك وبأذن ربنا هتعدي .... وبعدين الواحد عارف ان فيه رجاله زي علشان كده فيه شادر بطيخ جوايا